Photo of(GI).-RUTAS REPETIDAS (28).-Llagostera-Sant Andreu de Salou-Can Carbonell-Llac del Cigne-Llagostera-Santa Cristina D'Aro. Photo of(GI).-RUTAS REPETIDAS (28).-Llagostera-Sant Andreu de Salou-Can Carbonell-Llac del Cigne-Llagostera-Santa Cristina D'Aro. Photo of(GI).-RUTAS REPETIDAS (28).-Llagostera-Sant Andreu de Salou-Can Carbonell-Llac del Cigne-Llagostera-Santa Cristina D'Aro.

March 10, 2016
March 2016

near Llagostera, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Salimos después de desayunar en en Bar Restaurante El Carril de Llagostera y subimos por el bosque de La Torre hacia la Urbanización La Canyera.

Tan pronto la dejamos a unos 700 metros a la izquierda hay un camino que muere en un campo una vez atravesada la riera El Torrent de la Garsa Freda.

Para seguir hay que pasar por el lateral de la izquierda y al final del campo hay un sendero escondido que conduce a la pista que conduce a la entrada de Can Matetas.

Pasamos la Urbanización Can Carbonell por la última calle que hay en la parte norte y seguimos por los nogales de Can Punxó, hasta encontrar la ruta de las Ermitas y la del peregrino de Tossa.

Seguimos esta última que ya no dejamos hasta llegar a la Via Augusta, por la que circularemos durante unos metros para luego tomar la pista hacia la depuradora de Caldes de Malavella, que pasa cerca de Cal Sant.

Atravesamos la riera de Santa María y el paso a nivel del tren y nos dirigimos hacia la ermita de San Sebastiá y por la parte Oeste de La Urbanización El llac del Cigne llegamos al lateral de la N-II, donde al lado de la gasolinera sale el camino que nos llevará al Restaurante Franciac y que pasa por Can gelada, Can Mataró y Can Massic.

Después de comer, tomamos el desvío a Sant Andreu de Salou y por can Xandrí llegamos al Paso a nivel del tren que una vez cruzado nos llevará a este pueblo.

Ya en el centro, por la carretera asfaltada y antes de llegar al cementerio tomamos otra pista que pasando al lado de Can Gelats termina en la carretera de Caldes de Malavella a Cassá de la Selva.

La atravesamos y seguimos unos metros, para desviarnos hacia can Masnou y por el Barrio de Esclet por Can Barnés y Can Gruart llegar al carril bici, que ya no dejaremos hasta el final de esta ruta en Santa Cristina D’Aro.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Sortim després d'esmorzar a a Bar Restaurant El Carril de Llagostera i pugem pel bosc de la Torre cap a la urbanització La Canyera.

Tan aviat la deixem a uns 700 metres a l'esquerra hi ha un camí que mor en un camp un cop travessada la riera El Torrent de la Garsa Freda.

Per seguir cal passar pel lateral de l'esquerra i a la fi de camp hi ha un sender amagat que condueix a la pista que porta a l'entrada de Can Matetas.

Passem la Urbanització Can Carbonell per l'últim carrer que hi ha a la part nord i seguim per les nogueres de Can punxó, fins a trobar la ruta de les Ermites i la de l'pelegrí de Tossa.

Seguim aquesta última que ja no deixem fins arribar a la Via Augusta, per la qual circularem durant uns metres per després prendre la pista cap a la depuradora de Caldes de Malavella, que passa prop de Cal Sant.

Travessem la riera de Santa Maria i el pas a nivell de l'tren i ens dirigim cap a l'ermita de Sant Sebastià i per la part Oest de la Urbanització El llac de l'Cigne arribem a lateral de la N-II, on a la banda de la gasolinera surt el camí que ens portarà a el Restaurant Franciac i que passa per Can gelada, Can Mataró i Can màssic.

Després de dinar, prenem el desviament a Sant Andreu de Salou i per can Xandri vam arribar a el Pas a nivell de l'tren que un cop creuat ens portarà a aquest poble.

Ja al centre, per la carretera asfaltada i abans d'arribar a l'cementiri prenem una altra pista que passant a costat de Can Gelats acaba a la carretera de Caldes de Malavella a Cassà de la Selva.

La travessem i seguim uns metres, per desviar-nos cap can Masnou i pel Barri de Esclet per Can Barnés i Can Gruart arribar a carril bici, que ja no deixarem fins el final d'aquesta ruta a Santa Cristina D'Aro.