(GI) RESTAURANTES (36).- Can Valls de Sant Martí Sapresa

Photo of(GI) RESTAURANTES (36).- Can Valls de Sant Martí Sapresa Photo of(GI) RESTAURANTES (36).- Can Valls de Sant Martí Sapresa Photo of(GI) RESTAURANTES (36).- Can Valls de Sant Martí Sapresa

January 4, 2020
January 2020

near Llagostera, Catalunya (España)

Ruta que forma parte de un recorrido para buscar nuevos Restaurantes de la Provincia de Girona, para añadirlos a la lista oficial de los que aconsejamos.

Cuando no indicamos ninguna cualidad del restaurante, indica que no han llegado a convencernos, por lo cual prácticamente no hacemos ninguna mención del mismo.

Esta ruta no tiene ningún tipo de dificultad y hemos pasado por varios tramos nuevos por los que no habíamos pasado nunca.

El primero empieza cerca de Sant Andreu de Salou y pasa siguiendo la Riera Gotarra hasta la carretera asfaltada.

El segundo sale de Riudellots y termina en la zona industrial cerca de la NII.

El siguiente, se inicia después del Restaurante Cal General hasta pasar por la parte inicial de las pistas del Aeropuerto de Girona y termina cerca del Volcán de la Crosa. Siempre había pensado que todos los caminos cercanos a los aeropuertos estaban cortados, pero no, los de esta ruta pasan tocando la pista de aterrizaje y debe ser un buen lugar para ver la llegada de los aviones.

Y el último los casi 4 Kilómetros que conducen a Sant Martí Sapresa.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Ruta que forma part d'un recorregut per buscar nous Restaurants de la Província de Girona, per afegir-los a la llista oficial dels que aconsellem.

Quan no indiquem cap qualitat de l'restaurant, indica que no han arribat a convèncer-nos, per la qual cosa pràcticament no fem cap esment d'aquest.

Aquesta ruta no té cap tipus de dificultat i hem passat per diversos trams nous pels que no havíem passat mai.

El primer comença a prop de Sant Andreu de Salou i passa seguint la Riera Gotarra fins a la carretera asfaltada.

El segon surt de Riudellots i acaba a la zona industrial a prop de la NII.

El següent, s'inicia després de el Restaurant Cal General fins a passar per la part inicial de les pistes de l'Aeroport de Girona i acaba prop de el Volcà de la Crosa. Sempre havia pensat que tots els camins propers als aeroports estaven tallats, però no, els d'aquesta ruta passen tocant la pista d'aterratge i ha de ser un bon lloc per veure l'arribada dels avions.

I l'últim dels gairebé 4 quilòmetres que condueixen a Sant Martí Sapresa.