Photo of(GI) Llagostera - Sant Andreu de Salou - Franciac - Vilobí - Sant Dalmai - Vilanna - Salt - Girona - Quart d’Onyar Photo of(GI) Llagostera - Sant Andreu de Salou - Franciac - Vilobí - Sant Dalmai - Vilanna - Salt - Girona - Quart d’Onyar Photo of(GI) Llagostera - Sant Andreu de Salou - Franciac - Vilobí - Sant Dalmai - Vilanna - Salt - Girona - Quart d’Onyar

December 12, 2017
December 2017

near Llagostera, Catalunya (España)

Desde Llagostera a Quart por caminos conocidos para nosotros excepto los tramos que van desde la carretera de Caldes hasta el camino a Sant Andreu de Salou, desde Vilobí d’onyar hasta Sant Dalmai, siguiendo el recorrido número 3 de color naranja que te lleva la Volcán de la Crosa y la subida a la urbanización Mas Llunés.

Creo que lo demás todos son caminos conocidos y especialmente el camino de regreso que pasa por el carril bici de Olor a Girona y Sant Feliu de Guixols.

Terminamos la ruta en Quart ya que no podíamos continuar más por el frío que hacía. En realidad toda la ruta ha sido con una temperatura inferior a los 6º.

Sorpresa en el restaurante Can Rajolet de Vilanna por el confort del establecimiento en un día de tanto frío y por los precios tan razonables de sus comidas.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Des Llagostera a Quart per camins coneguts per a nosaltres excepte els trams que van des de la carretera de Caldes fins al camí a Sant Andreu de Salou, des Vilobí d'onyar fins a Sant Dalmai, seguint el recorregut número 3 de color taronja que et porta la Volcà de la Crosa i la pujada a la urbanització Mas Llunés.

Crec que la resta tots són camins coneguts i especialment el camí de tornada que passa pel carril bici de Olor de Girona i Sant Feliu de Guíxols.

Acabem la ruta a Quart ja que no podíem continuar més pel fred que feia. En realitat tota la ruta ha estat amb una temperatura inferior als 6º.

Sorpresa al restaurant Can rajolet de Vilanna pel confort de l'establiment en un dia de tant fred i pels preus tan raonables dels seus menjars.