(GI).- Castillo de Torcafeló

April 3, 2022
April 2022

near Llagostera, Catalunya (España)

Ruta fácil sin ningún problema, excepto pasado Maçanet de la Selva, en la zona del Castillo de Torcafeló donde encontramos algunos caminos anegados, resbaladizos y con muchas piedras. También cabe destacar el descenso del castillo que se hace por un sendero empinado, también con piedras y escalones naturales.

Salida de Llagostera por el bosque De la Torre hacia la Canyera. Pasamos frente a Can Gascons y llegamos a la carretera de Llagostera a Caldes para dirigirnos hacia el Mas del mismo nombre y a la finca de Els Noguers, dónde frente a la entrada principal,sale el desvío hacia Vidreres por la ruta del Peregrino de Tossa.

Una vez tomamos este camino, que nos conduce cerca de este pueblo descendemos al centro del mismo.

Lo atravesamos y por la zona del Restaurante de Can Castells llegamos a Maçanet de la Selva. A partir de aquí el camino está indicado para llegar al castillo de Torcafeló.

Después de visitarlo, y disfrutar de sus maravillosas vistas, seguimos la Vía Augusta y las informaciones que nos llevarán hasta el Pou de Glaç del Buscatell y al final de esta ruta en Hostalric. Hemos comido en el restaurante Quatre Vents de este pueblo.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Ruta fàcil sense cap problema, excepte passat Maçanet de la Selva, a la zona del Castell de Torcafeló on trobem alguns camins negats, relliscosos i amb moltes pedres. També cal destacar el descens del castell que es fa per un sender empinat, també amb pedres i esglaons naturals.

Sortida de Llagostera pel bosc De la Torre cap a la Canyera. Passem davant de Can Gascons i arribem a la carretera de Llagostera a Caldes per dirigir-nos cap al mas del mateix nom ia la finca dels Noguers, on davant de l'entrada principal, surt el trencall cap a Vidreres per la ruta del Pelegrí de Tossa.

Un cop prenem aquest camí, que ens condueix prop d'aquest poble descendim al centre.

El travessem i per la zona del Restaurant de Can Castells arribem a Maçanet de la Selva. A partir d´aquí el camí està indicat per arribar al castell de Torcafeló.

Després de visitar-lo, i gaudir de les meravelloses vistes, seguim la Via Augusta i les informacions que ens portaran fins al Pou de Glaç del Buscatell i al fi d'aquesta ruta a Hostalric.

Hem dinat al restaurant Quatre Vents d´aquest poble.