Corriolada per les Gavarres (Girona)

February 14, 2022
February 2022

near Girona, Catalunya (España)

Ruta molt maca i de bon fer per les Gavarres amb un nivell mig i bona tècnica.
La majoria del desnivell es fa als primers 11 km (400m), els altres ~200m estan repartits en la resta de la ruta.
Espero que disfruteu!

Anem fins la Bicentury i pujem fins a Can Mascort per un corriol (té una pujada bastant dura). Llavors baixem per un corriol bastant planer i pujem per el Limoncello [km 9,4] (es pot fer amb bona tècnica i resistència, però sinó es pot pujar per la pista [km 8,7] que hi ha una mica abans i es va a trobar la ruta més amunt).
Llavors baixem per un corriol fins a sota Can Mascort i anem fins a La Casa de les Figues.
Des d'aquí pujem fins l'Olivet d'en Salgueda, Cal Dineret i reculem fins La Casa de les Figues fent el Cuquet, Cuquet Extended i baixant per la línia fins la pista (alternativament es pot passar per la pista).
Afagem la Font Graciosa i tornem a pujar per pista i un tram final de corriol per arribar a Can Mascort.
Seguim la pista direcció Quart i baixem per el Sheriff i reculem fins a Girona per carrilet.