cami del nord etapa 5 Santillana del Mar-Celorio

Photo ofcami del nord etapa 5 Santillana del Mar-Celorio Photo ofcami del nord etapa 5 Santillana del Mar-Celorio Photo ofcami del nord etapa 5 Santillana del Mar-Celorio

June 30, 2019
June 2019

near Santillana, Cantabria (España)

Espectacular etapa avui!! Hem sortit a 8.30 direccio Comillas, on per camins secundaris anem passant per varis penyasegats amb ermites impresionants a cops ben apro a vegades una mica mes apartats, fins arribar al poble on Gaudi i te el seu Capritxo... despres de topar amb l’Alcaldesa i aconsellarnos on esmorzar ho fem no sensa abans parlar una estona amb ella, fem petita visita al poble i en sortim per una ctra propers a la costa per endinsar-nos al Parque Nacional de Oyambre amb unes platges que sembkes verges tret de quatre escoles que oractiquenn el surf, passem San Vicente de la Barquera, pasem Unquera, entrem a Asturies!! Passem per varis trams de ctra fins passar la Franca, aqui el GR-E9 ens pirta a los Bufones de Arenillas, espectacular amb mar tranquila com es fan sentir, dinem a un petit poble i probem els Cachopos! Bons, ens enfilem fins el mirador de la Ballota, per seguir per unes pistes fins a Llanes, surtim del poble i ens arribem a Celorio un petit poble amb una platgeta que amb la marea baixa ens enseya tot el seu encant, peu a terra, sopar i xupito d’oruixu!!