Photo ofBtt - Montagut - Besalú - Briolf - Sant Jaume de Llierca - Montagut. Fet 9 08-10-11 Photo ofBtt - Montagut - Besalú - Briolf - Sant Jaume de Llierca - Montagut. Fet 9 08-10-11 Photo ofBtt - Montagut - Besalú - Briolf - Sant Jaume de Llierca - Montagut. Fet 9 08-10-11

October 9, 2011
October 2011

near Montagut, Catalunya (España)

Btt – Magnifica sortida en btt de 68 km i 1.456 metres de desnivell +.
Participants: Albert, Pere, Jordi i Francesc.
Per la seva particular traçada, classifico aquesta ruta com a trencadora a causa dels seus constants canvis de ritme ocasionats pels múltiples desnivells del terreny.
Hem sortit de Montagut a 2/4 de 9 del mati, hem iniciat la ruta en direcció a Sant Jaume de Llierca, hem continuat vorejant el Riu Fluvià fins a Besalú ( fins aquí, segons l’amic Jordi, ruta especial), hem continuat començant a pujar i visitant a l’hora l’ermita de Briolf, i la de Mare de Deu de Loreto. Seguim puja i baixa fins al Collet de Guixeres ( de Collet només te el nom, pujada forta.). L’Albert ens vacil•la fen veure que vol agafar un escurço amb les mans, en Jordi s’ho mira de lluny , en Pere acosta per veure-ho millor, i jo començo a buscar el mòbil per trucar al 112. ( Al final, un fart de riure i continuem que la ruta encara no s’ha acabat). Seguim fins arribar al principi del bucle per repetir un petit tram i continuar pujant cap a Sant Fruitós.
Puja i baixa com aquell que es boig fins arribar al Coll de Can Jou.
A partir d’aquí, iniciem una forta baixada fins arribar a Sant Jaume de Llierca i posteriorment fem l’aproximació a Montagut per un carril bici. Hora d’arribada al cotxe 2 del migdia.
Una sortida rodona amb molta diversitat de paisatges, terrenys, corriols, pistes, etc.
L’Albert encapçalant la ruta, en Pere trepitjant-hi l’ombra, jo pendent del Gps i en Jordi cridant quan arribava a una zona tècnica. Cadascú a la seva bola però a l’hora fent pinya per poder gaudir d'un dia esplèndid, rient, gaudint, menjant i en definitiva compartint una bona estona amb ganes de repetir.

Salut i fins la propera.

• Bisbett Oct 11, 2012

jejeje, he rigut amb la cronica...
    Probaré de fer-la aquest cap de setmana, com ha plogut una mica segur que estarà molt maco tot alló.
    L'unic inconvenient que li veig es que hi aniré sol i tinc por de que sigui molt enrebessada i morir en l'intent, en fi ja veurem, Merci!