Bràfim - Pla de Manlleu - Sant Jaume dels Domenys - Vall de Sant Marc - Bràfim

Very difficult
February 28, 2021
February 2021

near Bràfim, Catalunya (España)

Ruta interessant que transcorrer per la serra pre-litoral. Pujada al Pla de Manlleu però per l’Albà passant pel Miracle, puja cap a Les Torres de Selma i baixem al Pla de Manlleu per esmorzar. A partir d’aqui senderons amb trams amb pedra perquè vas anant de costat a costat de la riera de Marmella.
Baixada cap a Sant Jaume dels Domenys, passant a prop del Castellot. Fem un sender xulo per empalmar ja amb la pista que puja de Sant Jaume a la Vall de Sant Marc. Fem un tram de carretera fins a trobar un sender molt espés de vegetació però molt divertit per arribar a tocar de Can Ferrer. Baixada cap a Vilarodona i d’allí a Bràfim.

Circuit 99,9% cicable. Algun tram amb pedra que hem posat el peu a terra però fàcil de fer.

Recomanable aquesta ruta, amb un paissatge poc conegut i amb trams on hem trobat molts caminants, el sender que baixa de Marmella a Sant Jaume dels Domenys és preciós.