BICICET - Bici de Temporada - Pedalant pel Delta del Llobregat.

Photo ofBICICET - Bici de Temporada - Pedalant pel Delta del Llobregat. Photo ofBICICET - Bici de Temporada - Pedalant pel Delta del Llobregat. Photo ofBICICET - Bici de Temporada - Pedalant pel Delta del Llobregat.

-36 ft
December 26, 2018
December 2018

near Gavà, Catalunya (España)

En aquesta ocasió la gent del programa Bici de Temporada, ens proposa una pedalada pel Delta del Llobregat, d'uns 40 quilòmetres de longitud però sense pràcticament desnivell, que discorre per uns indrets que tot i la brutal pressió urbanística als que estan sotmesos, conserven uns racons d'un extraordinari valor natural.

La proposta té el seu inici al polígon industrial Les Massotes de Gavà, i per entre terrenys inclosos al Parc Agrari del Baix Llobregat anem en direcció a Viladecans i Sant Boi de Llobregat, on agafem el bicicarril que discorre en paral·lel a l'endegament del riu Llobregat, per sortejar el Prat i arribar a les portes de l'estany de la Ricarda.

A continuació voregem l'aeroport per dirigir-nos a la Maresma i a l'estany del Remolar, per tornar al punt de sortida seguint el canal de la Murtra.