Bescanó.

November 18, 2022
November 2022

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Serie de rutas que servirán para localizar y numerar Waypoints (Puntos de Interés) por zonas y por comarcas y crear una lista de ellos al objeto de encontrar fácilmente un destino cuando se busque en Wikiloc. Los de esta ruta son:
Llagostera-Can Gruart de Esclet-Mas Calonge-Perales de Mosqueroles-Ermita El Remei-Campllong-Carril bici-Paso Río Onyar-Santa María del Castell-Fornells de la Selva-Mas Renard-Carril bici-Vilablareix-Bescanó.

Cuando vas en bicicleta y empieza a llover si quieres que pare de inmediato ponte el equipo de lluvia y verás que a los pocos minutos para de llover, es una propuesta que no falla nunca.

En el paso del río Onyar cerca de la vía del tren, alguien ha colocado una tabla de madera para poder atravesar al otro lado, lo más seguro es que solo aguante hasta la primera crecida del río, pero le agradecemos profundamente el detalle, ya que la última vez que pasamos por aquí tuvimos que atravesar descalzos.

Buscábamos la iglesia de Santa María del Castell en el Mas del mismo nombre hasta que nos dimos cuenta que se encontraba en la entrada y escondida entre los árboles. Esta iglesia está en ruinas.

Pasado el Mas Renard, hay un letrero de prohibido el paso y está en el único camino que te lleva hacia donde queríamos ir, es decir Vilablareix, por lo que quizás es mejor no llegar a esta Masía y tomar el desvío que va siguiendo la autopista y que nos llevaría a la misma zona.

Antes de llegar a Bescanó, hemos descendido a un sendero que sigue un ramal del Río Ter y que nos lleva a la parte trasera del Restaurante La Barca, que es donde hemos comido. Ahora bien este ramal del río está casi vacío y nos pareció ver que habían cortado el paso del agua. La próxima vez que pasemos por aquí, comprobaremos si sigue igual o es un corte transitorio.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Sèrie de rutes que serviran per localitzar i numerar Waypoints (Punts d'Interès) per zones i per comarques i crear-ne una llista a fi de trobar fàcilment una destinació quan es busqui a Wikiloc. Els d'aquesta ruta són:
Llagostera-Can Gruart d'Esclet-Mas Calonge-Perers de Mosquerols-Ermita El Remei-Campllong-Carril bici-Pas Riu Onyar-Santa Maria del Castell-Fornells de la Selva-Mas Renard-Carril bici-Vilablareix-Bescanó.

Quan vas amb bicicleta i comença a ploure si vols que pari immediatament posa't l'equip de pluja i veuràs que al cap de pocs minuts para de ploure, és una proposta que no falla mai.

Al pas del riu Onyar prop de la via del tren, algú ha col·locat una tauló de fusta per poder travessar a l'altra banda, el més segur és que només aguanti fins a la primera crescuda del riu, però li agraïm profundament el detall, ja que la darrera vegada que vam passar per aquí vam haver de travessar descalços.

Buscàvem l'església de Santa Maria del Castell al Mas del mateix nom fins que ens vam adonar que era a l'entrada i amagada entre els arbres. Aquesta església està en ruïnes.

Passat el Mas Renard, hi ha un rètol de prohibit el pas i és a l'únic camí que et porta cap a on volíem anar, és a dir Vilablareix, per la qual cosa potser és millor no arribar a aquesta Masia i agafar el trencall que va seguint l'autopista i que ens portaria a la mateixa zona.

Abans d'arribar a Bescanó, hem baixat a un corriol que segueix un ramal del Riu Ter i que ens porta a la part del darrere del Restaurant La Barca, que és on hem dinat. Ara bé, aquest ramal del riu és gairebé buit i ens va semblar veure que havien tallat el pas de l'aigua. La propera vegada que passem per aquí, comprovarem si segueix igual o és un tall transitori.

PictographPhoto Altitude 410 ft

Carril Bici Vilablareix

PictographPhoto Altitude 361 ft

PictographIntersection Altitude 315 ft
Photo ofIntersección Sendero al Ter en Bescanó Photo ofIntersección Sendero al Ter en Bescanó Photo ofIntersección Sendero al Ter en Bescanó

Intersección Sendero al Ter en Bescanó

PictographProvisioning Altitude 328 ft

Restaurante La Barca de Bescanó.