Photo of(BE) Santa Cristina d'Aro a desayunar al Restaurante Rosamar de la cala Canyet de Santa Cristina D'aro Photo of(BE) Santa Cristina d'Aro a desayunar al Restaurante Rosamar de la cala Canyet de Santa Cristina D'aro Photo of(BE) Santa Cristina d'Aro a desayunar al Restaurante Rosamar de la cala Canyet de Santa Cristina D'aro

July 4, 2013
July 2013

near Solíus, Catalunya (España)

Salida de Santa Cristina D'aro, en dirección al golf, pasada la finca Lara, tomar el camino cerrado por la cadena que nos llevará a los pies del Matxacuca.
Pasada la cadena giro a la izquiera y todo recto hasta encontrar un nuevo camino cerrado por otra cadena que sube a Sant Baldiri.
Se pasa por el interior de las ruinas del patio de la ermita y se sale por la puerta torciendo a la derecha y cuando encontremos el siguiente camino girar otra vez a la derecha y subir durante 1.300 metros, para girar a la izquierda y tomar el fuerte camino de bajada que nos llevará a Cala Canyet.
El desayuno frente al mar en el restaurante Rosamar.
Regreso por el mismo camino hasta encontrar la carretera GI-682, seguirla durante 2.4 kms. hasta encontrar el sendero que nos llevará a lo alto de San Benet.
Bajada peligrosa hasta la Casa Nova y una vez pasada,llegada a San Feliu de Guixols, atravesarlo a ir a buscar la antigua carretera hasta el camping.
Pasar frente al mismo girar a la derecha y despues de pasar el antiguo restaurante Molí d'en Tarrés, ir a la carretera C-250 y llegada a Santa Cristina D'aro.

Sortida de Santa Cristina D'aro, en direcció al golf, passada la finca Lara, prendre el camí tancat per la cadena que ens portarà als peus del Matxacuca.
Passada la cadena gir a l'izquiera i tot recte fins a trobar un nou camí tancat per una altra cadena que puja a Sant Baldiri.
Es passa per l'interior de les ruïnes del pati de l'ermita i se surt per la porta torçant a la dreta i quan trobem el següent camí girar una altra vegada a la dreta i pujar durant 1.300 metres, per girar a l'esquerra i prendre el fort camí de baixada que ens portarà a cala Canyet.
L'esmorzar davant del mar al restaurant Rosamar.
Retorn pel mateix camí fins a trobar la carretera GI-682, seguir-la durant 2.4 km. fins trobar el corriol que ens portarà a dalt de Sant Benet.
Baixada perillosa fins a la Casa Nova i un cop passada, arribada a Sant Feliu de Guíxols, travessar-lo a anar a buscar l'antiga carretera fins al càmping.
Passar enfront del mateix girar a la dreta i després de passar l'antic restaurant Molí d'en Tarrés, anar a la carretera C-250 i arribada a Santa Cristina D'aro.

PictographPhoto Altitude 332 ft

Info 4 giro a la izquierda

Informació 4

PictographPhoto Altitude 353 ft

Vista el rosamar al fondo