Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (56).- Sant Antoni de Calonge - Palamós - Palafrugell - Pals - Sant Juliá de Boada - Can Bach. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (56).- Sant Antoni de Calonge - Palamós - Palafrugell - Pals - Sant Juliá de Boada - Can Bach. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (56).- Sant Antoni de Calonge - Palamós - Palafrugell - Pals - Sant Juliá de Boada - Can Bach.

-2 ft
February 18, 2018
February 2018

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Salimos por el interior de Sant Antoni de Calonge y vamos hacia el campo de fútbol del Palamós para tomar el carril bici que nos llevará a Palafrugell.

Atravesamos esta Población por el centro y tomamos el camino hacia Regencós, que dejamos para atravesar la carretera C-31 y dirigirnos hacia Pals. Llegamos a Pals por la carretera asfaltada Gi-650, y es que nos equivocamos, ya que lo mejor es llegar por el camino que pasa por la Casa Nova d’en Cortell y que está señalizado con las indicaciones para llegar a Pals.

De Pals salimos por el norte para dirigirnos a Sant Juliá de Boada y como teníamos tiempo dimos un rodeo para llegar al Restaurante Can Bac, que es donde comimos.

Ruta sin ningún tipo de dificultad, si no sopla la tramontana, si lo hace, la tienes de cara en toda la ruta.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Sortim per l'interior de Sant Antoni de Calonge i anem cap al camp de futbol de l'Palamós per prendre el carril bici que ens portarà a Palafrugell.

Travessem aquesta Població per al centre i prenem el camí cap a Regencós, que deixem per travessar la carretera C-31 i dirigir-nos cap Pals. Arribem a Pals per la carretera asfaltada Gi-650, i és que ens equivoquem, ja que el millor és arribar pel camí que passa per la Casa Nova d'en Cortell i que està senyalitzat amb les indicacions per arribar a Pals.

De Pals sortim pel nord per dirigir-nos a Sant Julià de Boada i com teníem temps vam donar una volta per arribar a el Restaurant Can Bac, que és on vam menjar.

Ruta sense cap tipus de dificultat, si no bufa la tramuntana, si ho fa, la tens de cara a tota la ruta.