Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (41).-Fon-Picant - Llagostera - Cassá de la Selva - Canpllong-Fornells de la selva-Bescanó-Cartellá. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (41).-Fon-Picant - Llagostera - Cassá de la Selva - Canpllong-Fornells de la selva-Bescanó-Cartellá. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (41).-Fon-Picant - Llagostera - Cassá de la Selva - Canpllong-Fornells de la selva-Bescanó-Cartellá.

5 hours
March 18, 2017
March 2017

near Bell-Lloch, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Un paseo por el Gironés, así podemos calificar esta ruta que no presenta ninguna dificultad.

Salimos de la Font Picant de Santa Cristina D’Aro y por el carril bici llegamos a desayunar al Restaurante El Carril de LLagostera.

Continuamos por el mismo carril bici que dejamos para pasar cerca de Can Fabregues de Dalt y siguiendo en paralelo y a distancia el mencionado carril llegamos cerca de Cassá de la Selva.

Aquí tomamos la carretera hacia Sant Andreu de Salou y por el barrio de Sangosta y pasando al lado de Can Dionis, llegamos a la parte sur de Campllong.

Para llegar a Fornells de la Selva, vamos por un tramo de carril bici y seguimos hacia la Bruguera y la Torre de Raset, pasamos al otro lado de la carretera principal y cruzamos el Río Onyar por el paso que hay al sur de este pueblo.

Aquí atravesamos el paso a nivel de la vía del tren, vamos hacia la Nacional II, para pasar por encima del AVE para llegar a El Perelló y después por el Pla de Vilablareix, nos acercamos a la Iglesia del mismo nombre.

Por el extremo Oeste de Salt, tomamos el carril bici Girona – Olot y llegamos a Bescanó, donde atravesamos el río Ter, al que seguimos durante un buen tramo hasta llegar a Sant Gregori.

Al lado de la gasolinera de esta población sale el camino que nos llevará a Cartellá, donde hemos comido en el Restaurante Can Xifra.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Un passeig pel Gironès, així podem qualificar aquesta ruta que no presenta cap dificultat.

Sortim de la Font Picant de Santa Cristina d'Aro i pel carril bici arribem a esmorzar a el Restaurant El Carril de Llagostera.

Continuem pel mateix carril bici que deixem per passar a prop de Can Fabregues de Dalt i seguint en paral·lel i a distància l'esmentat carril vam arribar a prop de Cassà de la Selva.

Aquí prenem la carretera cap a Sant Andreu de Salou i pel barri de Sangosta i passant a la banda de Can Dionis, arribem a la part sud de Campllong.

Per arribar a Fornells de la Selva, anem per un tram de carril bici i seguim cap a la Bruguera i la Torre de Raset, passem a l'altre costat de la carretera principal i creuem el Riu Onyar pel pas que hi ha a sud d'aquest poble.

Aquí travessem el pas a nivell de la via de tren, anem cap a la Nacional II, per passar per sobre de l'AVE per arribar al Perelló i després pel Pla de Vilablareix, ens acostem a l'Església de el mateix nom.

Per l'extrem oest de Salt, prenem el carril bici Girona - Olot i vam arribar a Bescanó, on travessem el riu Ter, a què seguim durant un bon tram fins arribar a Sant Gregori.

A la banda de la gasolinera d'aquesta població surt el camí que ens portarà a Cartellà, on hem menjat al Restaurant Can Xifra.