Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (38).-Costa de Alou - Penedes - Can Morató - Casa nova d'en Bota- Llagostera - Santa Cristina D'Aro. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (38).-Costa de Alou - Penedes - Can Morató - Casa nova d'en Bota- Llagostera - Santa Cristina D'Aro. Photo of(BE).- RUTAS REPETIDAS (38).-Costa de Alou - Penedes - Can Morató - Casa nova d'en Bota- Llagostera - Santa Cristina D'Aro.

November 25, 2016
November 2016

near Solíus, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Aunque iniciamos esta ruta en Santa Cristina D’Aro, no se grabó hasta llegar a la altura de la Costa de Alou, donde tomamos el camino hacia la carretera de Romanyá, que dejamos para acercarnos a la fuente del Gall y subir hasta la zona de Penedes, para salir frente a Can LLambí.

Pasada la casa de turismo rural de Can Llorenç nos dirigimos hacia la Riera de la Resclosa, donde encontramos varios caminos cortados, pero conseguimos llegar pasando por el medio de un campo a Can Morató.

De esta casa en el camino hacia LLagostera, en el primer desvío a la
derecha encontramos el camino que nos llevará a la Casa Nova d’en Bota.

Siguiendo el camino hacia Cassá de la Selva nos desviamos hacia la Riera Verneda que atravesamos por el Pas de L’Home Mort, para luego subir a la carretera asfaltada que nos llevó a Llagostera, no sin antes atravesar el puente sobre la Autovía C-65.

Una vez en este pueblo, comimos en el Bar restaurante El Carril y para regresar a Santa Cristina D’Aro, utilizamos el carril bici.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Encara que vam iniciar aquesta ruta a Santa Cristina d'Aro, no es va gravar fins a arribar a l'alçada de la Costa d'Alou, on prenem el camí cap a la carretera de Romanyà, que deixem per apropar-nos a la font de l'Gall i pujar fins a la zona de Penedès, per sortir davant de Can Llambí.

Passada la casa de turisme rural de Can Llorenç ens dirigim cap a la Riera de la Resclosa, on trobem diversos camins tallats, però vam aconseguir arribar passant pel mig d'un camp a Can Morató.

D'aquesta casa en el camí cap a Llagostera, en el primer desviament a l'
dreta trobem el camí que ens portarà a la Casa Nova d'en Bota.

Seguint el camí cap a Cassà de la Selva ens desviem cap a la Riera Verneda que travessem pel Pas de l'Home Mort, per després pujar a la carretera asfaltada que ens va portar a Llagostera, no sense abans travessar el pont sobre l'autovia C-65 .

Un cop en aquest poble, vam menjar al Bar restaurant El Carril i per tornar a Santa Cristina d'Aro, utilitzem el carril bici.