Photo of(BE) RUTAS REPETIDAS (33) Llagostera-Can Gascons-Mas Oller-Riudellots-Golf Franciac-Caldes-Llagostera-Santa Cristina. Photo of(BE) RUTAS REPETIDAS (33) Llagostera-Can Gascons-Mas Oller-Riudellots-Golf Franciac-Caldes-Llagostera-Santa Cristina. Photo of(BE) RUTAS REPETIDAS (33) Llagostera-Can Gascons-Mas Oller-Riudellots-Golf Franciac-Caldes-Llagostera-Santa Cristina.

July 5, 2016
July 2016

near Llagostera, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Salimos después de desayunar en el Bar Restaurante El Carril de Llagostera y enfilamos el carril bici, para dejarlo rápidamente y por el Bosc de la Torre, llegar a la urbanización La Canyera.

Pasamos frente a Can Siu y Can Gascons, para antes de llegar a la carretera de Caldes de Malavella tomar un atajo al lado de la riera Benaula y llegar al Mas Caldes.

Vamos a la carretera anterior la atravesamos y seguimos un tramo de la ruta de Les Ermites, que dejamos más adelante para atravesar la riera Gotarra y llegar al Mas Oller.

Damos un paseo por la zona de Esclet y por Can Gruart llegamos al Carril Bici que seguimos hasta que decidimos desviarnos hacia la Carretera de Caldes a Cassá, pasando frente al Mas Cabra y Mas Calonge.

Una vez al otro lado nos dirigimos hacia los árboles frutales de Mosqueroles y llegamos al Barrio de Sangosta.

Pasado el puente de la Riera Seca, la seguimos hasta encontrar la carretera asfaltada de Sant Andreu de Salou a las Ferreries.

Por la C-25, vamos a encontrar el carril bici que hay al lado del Río Onyar y que ya no dejaremos hasta llegar a la altura del Veïnat de Can Calderó y al lateral de la N-II.

Por este, llegaremos al Pitch & Putt de Franciac, donde comemos y en el que los cocineros no tuvieron un día afortunado.

Al otro lado de la N-II, una vez pasado el restaurante Franciac, nace el camino que pasando por el Mas Martorell te permite cruzar el paso a nivel del tren y acercarte a Caldes de Malavella.

Bordeando este pueblo llegas a la entrada principal donde confluyen las carreteras de Cassá y Llagostera y a la Urbanización Aigues Bones, que atravesándola por el centro te conduce a un sendero que desciende hacia Can Figueres y a Can Xiberta. Aquí en esta última casa hay varios PERROS QUE ATACAN A TODOS los que se nos ocurra pasar por allí, por lo que aconsejo desviarte antes de llegar a esta propiedad e ir a encontrar la pista que viene de Can Matetas. El desvío está una vez pasada la riera de Llandric, tan pronto encuentras una cadena hay que girar a la derecha, pasas por una zona de colmenas de abejas y llegas al camino antes descrito.

Una vez has pasado esta zona encuentras el paso anterior de esta ruta y regresas por el mismo camino a Llagostera y por el Carril Bici a Santa Cristina D’Aro.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Sortim després d'esmorzar al Bar Restaurant El Carril de Llagostera i enfilem el carril bici, per deixar-lo ràpidament i pel Bosc de la Torre, arribar a la urbanització La Canyera.

Passem davant de Can Siu i Can Gascons, per abans d'arribar a la carretera de Caldes de Malavella prendre una drecera a la banda de la riera Benaula i arribar a al Mas Caldes.

Anem a la carretera anterior la travessem i seguim un tram de la ruta de les Ermites, que deixem més endavant per travessar la riera Gotarra i arribar a al Mas Oller.

Donem un passeig per la zona de Esclet i per Can Gruart vam arribar a l'Carril Bici que seguim fins que vam decidir desviar-nos cap a la Carretera de Caldes a Cassà, passant davant de Mas Cabra i Mas Calonge.

Un cop a l'altra banda ens dirigim cap als arbres fruiters de Mosqueroles i vam arribar a el Barri de Sangosta.

Passat el pont de la Riera Seca, la seguim fins a trobar la carretera asfaltada de Sant Andreu de Salou a les Ferreries.

Per la C-25, trobarem el carril bici que hi ha a la banda de l'Onyar i que ja no deixarem fins arribar a l'alçada de l'Veïnat de Can Calderó i a lateral de la N-II.

Per aquest, arribarem a l'Pitch & Putt de Franciac, on mengem i en què els cuiners no van tenir un dia afortunat.

A l'altre costat de la N-II, un cop passat el restaurant Franciac, neix el camí que passant pel Mas Martorell et permet creuar el pas a nivell de l'tren i acostar-te a Caldes de Malavella.

Vorejant aquest poble arribes a l'entrada principal on conflueixen les carreteres de Cassà i Llagostera i a la Urbanització Aigues Bones, que travessant pel centre et condueix a un sender que baixa cap a Can Figueres i a Can Xiberta. Aquí a aquesta última casa hi ha diversos GOSSOS QUE ATAQUEN A TOTS els que se'ns ocorri passar per allà, per la qual cosa aconsello desviar abans d'arribar a aquesta propietat i anar a trobar la pista que ve de Can Matetas. El desviament està un cop passada la riera de Llandric, tan aviat trobes una cadena cal girar a la dreta, passes per una zona de ruscs d'abelles i arribes a el camí abans descrit.

Un cop has passat aquesta zona trobes el pas anterior d'aquesta ruta i tornes pel mateix camí a Llagostera i pel Carril Bici a Santa Cristina d'Aro.