Photo of(BE).-EXPLORANDO (09).- Por los alrededores de Sant Cebriá de Lledó (Els Metges).- (2). Photo of(BE).-EXPLORANDO (09).- Por los alrededores de Sant Cebriá de Lledó (Els Metges).- (2). Photo of(BE).-EXPLORANDO (09).- Por los alrededores de Sant Cebriá de Lledó (Els Metges).- (2).

May 13, 2021
May 2021

near Sant Cebrià de Lledó, Catalunya (España)

Esta es una nueva serie de rutas, para explorar aquellos caminos que pasan fuera de los que conocemos y que intentarán recorrer nuevos trayectos en bicicleta y por parajes hasta ahora para nosotros desconocidos.
En la exploración seguro que encontraremos que habrá que regresar muchas veces por el mismo recorrido ya que habrá caminos cerrados o sin salida. Si alguien sigue estas rutas, tendrá que tener en cuenta estos detalles para evitar repetir los tramos en los que hay que retroceder.
La zona a explorar es la comprendida en los alrededores de Sant Cebrià de Lledó (Els Metges).

Pasado Can Torrent empieza la dificultad de esta ruta. Una vez desciendes hasta la Riera y la pasas, te encuentras con un arroyo muy estrecho y con fuerte pendiente durante más de 200 metros de longitud, hasta que encuentras un pino gigante. A partir de aquí el arroyo se convierte en sendero y más adelante en camino.

Salida de Els Metges hacia los prados de El Hort d’en cama, y Can Nareta, hasta encontrar la pista que viene de la carretera principal que se dirige a Cassá de la Selva.

Encontramos el primer cruce hacia el Coll de Llumeneres, que seguimos, pasando frente a Can Castelló de dalt, Can Barceló y Les Basses de Can Costa.

Descendemos hacia la Roca Filanera y pasamos frente a las ruinas de Can Xupí para descender hacia una riera que pasamos sin ninguna dificultad.

Llegamos a otra Masía en ruinas, en este caso Can Baulida y salimos a la pista que viene de Sant Sadurní de L’Heure a Els Metges. Vamos hacia Sant Sadurní y nos desviamos hacia Can Simon por un camino particular que desemboca en otro en el que hay una cadena y que se dirige hacia Can Torrent, y que es donde empieza la parte difícil que he explicado antes.

Desembocamos en el camino de Cruillas y por él llegamos arriba, al principio y final de esta ruta en Els Metges, donde comemos en su Restaurante.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Aquesta és una nova sèrie de rutes, per explorar aquells camins que passen fora dels que coneixem i que intentaran recórrer nous trajectes en bicicleta i per paratges fins ara per a nosaltres desconeguts.
En l'exploració segur que trobarem que caldrà tornar moltes vegades pel mateix recorregut ja que hi haurà camins tancats o sense sortida. Si algú segueix aquestes rutes, haurà de tenir en compte aquests detalls per evitar repetir els trams en què cal retrocedir.
La zona a explorar és la compresa en els voltants de Sant Cebrià de Lledó (Els Metges).

Passat Can Torrent comença la dificultat d'aquesta ruta. Un cop descendeixes fins a la Riera i la passes, et trobes amb un rierol molt estret i amb forta pendent durant més de 200 metres de longitud, fins que trobes un pi gegant. A partir d'aquí el rierol es converteix en corriol i més endavant en camí.

Sortida d'Els Metges cap als prats del Hort d'en Cama, i Can Nareta, fins a trobar la pista que ve de la carretera principal que es dirigeix ​​a Cassà de la Selva.

Trobem la primera cruïlla cap al Coll de Llumeneres, que seguim, passant davant de Can Castelló de Dalt, Can Barceló i Les Basses de Can Costa.

Descendim cap a la Roca Filanera i passem davant de les ruïnes de Can Xupí per baixar cap a una riera que passem sense cap dificultat.

Arribem a una altra Masia en ruïnes, en aquest cas Can Baulida i sortim a la pista que ve de Sant Sadurní de l'Heure a Els Metges. Anem cap a Sant Sadurní i ens desviem cap a Can Simon per un camí particular que desemboca a un altre en què hi ha una cadena i que es dirigeix ​​cap a Can Torrent, i que és on comença la part difícil que he explicat abans.

Desemboquem en el camí de Cruillas i per ell vam arribar a dalt, a el principi i final d'aquesta ruta a Els Metges, on mengem al seu Restaurant.