(BE).- CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (61).- Llagostera

Photo of(BE).- CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (61).- Llagostera Photo of(BE).- CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (61).- Llagostera Photo of(BE).- CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (61).- Llagostera

November 30, 2021
November 2021

near Llagostera, Catalunya (España)

Las rutas circulares forman parte de nuestros trayectos para conocer todos los rincones de la Provincia de Girona. La idea de este tipo de rutas es empezar en un pueblo de la Provincia y dando una vuelta circular regresar al mismo pasando por algunos caminos por los que no habíamos pasado antes en nuestras anteriores rutas.
Gracias al Mapa del Mundo de Wikiloc nos situamos sobre la población que queremos visitar y sus alrededores y podemos marcar algunos caminos de paso que no conocíamos. Aunque cada vez resulta más difícil no repetir trayectos por la cantidad de rutas que hemos subido a Wikiloc.
En este caso la ruta circular es por Llaogstera.

Salida hacia el Bosc de La Torre, para subir hasta la entrada Sur de la Urbanización de La Canyera. Seguimos hacia Can Gascons, el Mas Andreu, frente la entrada del Mas Caldes y tomamos la dirección hacia Can Matetas, a la que no llegamos ya que nos desviamos hacia los pantanos o balsas de Can Mir y Can Figueres.

Entramos en la Urbanización de Aigües Bones y llegamos a Caldes de Malavella por el camino del cementerio.

Nos dirigimos hacia el paso a nivel del tren de Can Solà Gros y bordeamos la urbanización hasta llegar a la casa de campo con un nombre muy curioso, Can Fill de Déu, para después llegar a Franciac pasando por las colmenas de abejas de Can Torres y por Can Maret.

Aquí, continuamos siguiendo la carretera hacia Torreponça e investigamos algunos caminos que no tienen la salida que esperábamos sirviera para llegar a atravesar el Río Onyar.

Finalmente, frente al Mas Salamanya, descendemos al camino que lo cruza y que nos lleva al carril bici, que pasa por Riudellots y que continúa hasta Campllong.

Comemos en el Restaurante de Cal Barrató, buena calidad precio y regresamos a Llagostera, después de pasar Campllong, por Sangosta, Mosqueroles y Esclet donde encontramos el carril bici Girona-Sant Feliu de Guixols.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Les rutes circulars formen part dels nostres trajectes per conèixer tots els racons de la Província de Girona. La idea d'aquest tipus de rutes és començar en un poble de la Província i fent una volta circular tornar-hi passant per alguns camins pels quals no havíem passat abans a les nostres anteriors rutes.
Gràcies al Mapa del Món de Wikiloc ens vam situar sobre la població que volem visitar i els seus voltants i podem marcar alguns camins de pas que no coneixíem. Tot i que cada cop resulta més difícil no repetir trajectes per la quantitat de rutes que hem pujat a Wikiloc.
En aquest cas, la ruta circular és per Llaogstera.

Sortida cap al Bosc de la Torre, per pujar fins a l'entrada sud de la Urbanització de la Canyera. Seguim cap a Can Gascons, el Mas Andreu, davant de l'entrada del Mas Caldes i prenem la direcció cap a Can Matetas, on no arribem ja que ens desviem cap als pantans o basses de Can Mir i Can Figueres.

Entrem a la Urbanització d'Aigües Bones i arribem a Caldes de Malavella pel camí del cementiri.

Ens dirigim cap al pas a nivell del tren de Can Solà Gros i voregem la urbanització fins arribar a la casa de camp amb un nom molt curiós, Can Fill de Déu, per després arribar a Franciac passant pels ruscs d'abelles de Can Torres i per Can Maret.

Aquí, continuem seguint la carretera cap a Torreponça i investiguem alguns camins que no tenen la sortida que esperàvem servís per arribar a travessar el Riu Onyar.

Finalment, davant del Mas Salamanya, descendim al camí que el travessa i que ens porta al carril bici, que passa per Riudellots i que continua fins a Campllong.

Mengem al Restaurant de Cal Barrató, bona qualitat preu i tornem a Llagostera, després de passar Campllong, per Sangosta, Mosqueroles i Esclet on trobem el carril bici Girona-Sant Feliu de Guixols.