Photo of(BE).- Castell D'Aro-Golf Santa Cristina-Sant Baldiri-La Creu d'en Barraquer-La Casa Nova-Sant Feliu-S'agaró Photo of(BE).- Castell D'Aro-Golf Santa Cristina-Sant Baldiri-La Creu d'en Barraquer-La Casa Nova-Sant Feliu-S'agaró Photo of(BE).- Castell D'Aro-Golf Santa Cristina-Sant Baldiri-La Creu d'en Barraquer-La Casa Nova-Sant Feliu-S'agaró

September 1, 2020
September 2020

near Fanals d'Aro, Catalunya (España)

Salida del centro de Castell D’Aro y por la zona de la depuradora atravesamos la Riera Ridaura, que seguiremos durante un buen tramo hasta Can Darder para luego desviarnos hacia el Camping que está al otro lado de la C-65 y que cruzaremos por el túnel.

Por el Molí d’en Tarrés llegaremos al Campo de Golf de Santa Cristina D'Aro, que pasaremos por el centro y que por su lado norte, siguiendo un sendero escondido al lado del Campo, terminaremos cerca de Can Llaurador.

Una vez pasada esta Masía tomamos el GR 91-1, que ya no dejaremos hasta encontrar el desvío hacia el Mont-Clar y Sant Baldiri.

Aquí, empieza un ascenso muy duro en un camino muy resbaladizo por la sequedad y la arena. En algo más de dos kilómetros subes 270 metros de desnivel, y no paras de subir hasta llegar cerca de Sant Baldiri.

Pasada esta ermita encuentras la pista principal que comunica Sant Grau con Sant Feliu de Guixols y que seguimos hacia esta población, pasando por Can Codolar, La Creu d’en Barraquer y La Casa Nova.

Una vez pasada esta última Urbanización volvemos a seguir el GR-92 y llegamos a la playa de Sant Feliu.

Por el carril bici nos acercamos a S’Agaro, donde llegaremos por el Camí de la Caleta que pasa frente al Càmping Sant Pol.

Hemos comido muy correctamente en el Restaurante Villa Mas en su terraza frente al mar.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Sortida de centre de Castell D'Aro i per la zona de la depuradora travessem la Riera Ridaura, que seguirem durant una bona tram fins a Can Darder per després desviar-nos cap al Càmping que està a l'altre costat de la C-65 i que creuarem pel túnel.

Per al Molí d'en Tarrés arribarem a el Camp de Golf de Santa Cristina d'Aro, que passarem pel centre i que per la seva banda nord, seguint un sender amagat a la banda de el Camp, acabarem a prop de Can Llaurador.

Un cop passada aquesta Masia prenem el GR 91-1, que ja no deixarem fins a trobar el desviament cap al Mont-Clar i Sant Baldiri.

Aquí, comença un ascens molt dur en un camí molt relliscós per la sequedat i la sorra. En una mica més de dos quilòmetres puges 270 metres de desnivell, i no pares de pujar fins arribar a prop de Sant Baldiri.

Passada aquesta ermita trobes la pista principal que comunica Sant Grau amb Sant Feliu de Guíxols i que seguim cap a aquesta població, passant per Can Codolar, La Creu d'en Barraquer i La Casa Nova.

Un cop passada aquesta última Urbanització tornem a seguir el GR-92 i vam arribar a la platja de Sant Feliu.

Pel carril bici ens acostem a S'Agaró, on arribarem pel Camí de la Caleta que passa davant de l'Càmping Sant Pol.

Hem menjat molt correctament al Restaurant Villa Mas en la seva terrassa davant de mar.