VOLTANTS DE GIRONA : CAMINS ENTRE TAIALÀ, SARRIÀ I SANT MEDIR.

Photo ofVOLTANTS DE GIRONA : CAMINS ENTRE TAIALÀ, SARRIÀ I SANT MEDIR. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA : CAMINS ENTRE TAIALÀ, SARRIÀ I SANT MEDIR. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA : CAMINS ENTRE TAIALÀ, SARRIÀ I SANT MEDIR.

March 11, 2024
March 2024

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Ruta circular des de Girona passant per:
- Pont de Fontajau (1.4 km)
- Camí del Puig d'en Roca
- Puig d'en Roca - Hi passem per sota.
- Camí de Sarrià - Un rètol indica per on hem de voltar les cases que tallen el camí directe.
- Deixem el camí que va cap a Sarrià i uns metres després, al costat d'una torre elèctrica, girem a l'esquerra per anar a passar per sobre l'autopista i enllaçar amb el camí que va cap a Can Xuncla.
- Quan som dalt del turó i abans de començar la baixada, seguim un corriol a l'esquerra que ens porta fins la carretera de Germans Sàbat a Sant Medir. Fem uns pocs metres a la dreta i de seguida, prenem un corriol a l'esquerra pel qual baixem a trobar la pista de Can Murtra.
- Font de la Murtra (5.7 km)
- Camí dels Camps d'en Murtra.
- Rec de Can Murtra
- Pujant cap a el Serra de Can Lledó que deixem al cap de poc.
- Camí de la Sureda d'en Fita
- Serrat de Can Lledó. El seguim avall fins que trobem a l'esquerra un corriol que ens evita la pista i ens porta a tocar de Can Siurana. Fem uns metres per la pista i tornem a prendre un camí que connecta amb el camí de la Costa Bruta pel qual baixem fins a l'entrada de Germans Sàbat.
- Travessem Germans Sàbat-Taialà i anem a trobar el Pont de Fontajau pel qual tornem a Girona.