Taialà - Salt del Timbarro

2088
February 10, 2024
February 2024

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Ruta circular des de Santa Eugènia de Ter passant per:
- Font de la Murtra (3.3 km)
- Salt del Timbarro (6.4 km)
- Volcà de Can Guilana (8.2 km)
- Església de Sant Pau de Sarrià de Dalt (9.7 km)
- Font del Molí d'en Xuncla (10.9 km)

Un dia plujós que ens ha fet escurçar un xic la sortida. Hem sortit des de Taialà i per corriols hem arribat primer a la bassa de can Murtra. Hem reculat un xic per anar a buscar altre vegada el corriol i arribats al salt del Timbarro sense baixar aigua només l'engorgada que hi havia. Recolem i anem a buscar el camí que ens portarà a les Moles. Dins el riu hi veiem les moles que deurien fer servir en el molí. Continuem i anem a fer la volta pel volcà de can Guilana. Decidim dirigir-nos directament cap a Taialà per la pluja que ens cau a sobre pasant pel Molí d'en Xunclà. Continuem i travessem per sota l'autopista (abans de travessar podiem agafar el camí a l'esquerra que ens hagués portat allà mateix per corriol però ens haguessim enfangat massa ) i tirem enllà seguint el curs de l'autopista fins a travessr-la per sobre i ja practicament som a Taialà allà on hem sortit.