Prats del Cadí a Prats d'Aguiló

July 24, 2020
July 2020

near el Quer Foradat, Catalunya (España)

Ruta que segueix el camí dels collets. Trobem moltes fites, però s'hja d'anar en compte. En lse zones de prats, incús hi ha algun pal clavat a terra. El camí que seguim és l'original, i evita un tram on el camí actual baixa i torna a pujar: aquest tram que seguirem té menys fites i én algun lloc no sembla evident. Les vistes i els boscos valen molt la pena.
NOTA: El temps indicat es anada i tornada pel mateix recorregut. Heu de comptar entre 1,5 i 2 hores anar d'un Prat a l'altre.

• Photo of RosdeBarcelona
    RosdeBarcelona Apr 13, 2022

Bones! Comentes que el temps total de wikiloc es anada i tronada. (3h20m. Calculo algo mes....). Entenc que els 5km que posa es nomes anada. Oi?

• Photo of diretells
    diretells Apr 13, 2022

Hola, doncs sí. Vàrem sortir de Prats d'Aguiló, però varem fer alguna marrada, pel que vaig pujar només la tornada que la vàrem fer ja sense equivocar-nos. Sembla planer, però va fent pujades i baixades curtes però intenses