Likya Yolu - Lycian Way - 13B -Kas-Limanagzi Sahil-Uzumlu Iskelesi

February 19, 2018
February 2018

•   4.7 4 Reviews

near Kaş, Antalya (Türkiye)

Kaş'tan başlayan bu rotanın Limanağzı'na ulaşıldığında ikiye ayrıldığı iki rotası vardır. Bu iki rota 2-3 km. sonra Limanağzı çıkışında tekrar birleşir. Bu rota Limanağzı sahilden geçen, Kaya mezarının bulunduğu yerde ipe tutunarak yapılan geçiştir. Çok ağır yükleri olan yürüyüşçüler diğer rotayı kullanabilirler.

After Kaş route divides in two and connects in Limanağzı. Both routes are 2-3 km. and they merge again at the exit of Limanağzı. This route is the one passing beside Limanağzı and the rock tomb that contain a section that require a cable pass which is available and not hard. The ones with very heavy loads, crowded groups are advised to take the route above.

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

Zor ama çok keyifli

• Photo of Durukarnas
    Durukarnas Sep 11, 2023

Fakdere üzümlü arası işaretlemelere dikkat etmek lazım. Kireç taşları yürüyüş için tehlike yaratabiliyor. Kesinlikle ve kesinlikle yakkabı seçimine dikkat etmeli. Bizim ayakkabımızın tabanı çıktı. Üzümlüde bir ekiple karşılaştık. Ayakkabı tabanını bantlayıp boğazcık istikametine tırmanmaya başladık.

Durukarnas Sep 20, 2023

• Legolas dany Apr 12, 2024

Rota üzerinde bazı yerlerde dikenli yollar mevcut, uzun pantolon veya tozluk kullanımını tavsiye ederim. Rota oldukça taşlıklı ve sonlara doğru da sıkıcılaşmaya başlasa da manzarası çok güzel. Üzümlü iskelesinde Nihat abinin arazisi mevcut. Bu arazide cüzi bir tutara çadır kurmanıza izin veriyor. Nihat abi ek olarak çay ve meyve ikramı yapıyor. Tuvalet de mevcut.