← Part of GR 70: Camí de Stevenson: Le Puy-en-Velay - Alès

GR 70: Camí de Stevenson: Etapa 9: Florac - Cassagnas (La Chèvrerie des Felges)

Photo ofGR 70: Camí de Stevenson: Etapa 9: Florac - Cassagnas (La Chèvrerie des Felges) Photo ofGR 70: Camí de Stevenson: Etapa 9: Florac - Cassagnas (La Chèvrerie des Felges) Photo ofGR 70: Camí de Stevenson: Etapa 9: Florac - Cassagnas (La Chèvrerie des Felges)

May 22, 2019
May 2019

near Florac, Occitanie (France)

Vaig fer aquesta etapa sota la pluja i per això no hi fotos del camí.
Molta gent dorm al Gîte d'étape Espace Stevenson, és l'antiga estació del poble de Cassagnas (que està molt més a dalt). Aquest gîte es troba abans del poble i exactament on passa el GR, jo no hi vaig dormir perquè no hi quedava lloc. La gent que hi va dormir em van dir que els propietaris no eren gens simpàtics.
Vaig desviar-me una mica del GR, vaig pujar fins a La Chèvrerie des Felges que està després del poble (o sigui encara més a dalt). Crec que val molt la pena desviar-se una mica i anar-hi. Es camina més per pujar-hi però l'endemà, no cal tornar enrere i el camí que s'ha de seguir per tornar a trobar el GR és molt bonic.
Fan un formatge de cabra boníssim, es dorm a les iurtes que es veuen a les fotos (son molt còmodes). Es gent molt simpàtica i el sopar va ser molt bo també. S'ha de fer la reserva per mail: contact@yourtes-cevennes-gorgesdutarn.fr
Amb la confirmació de la reserva, envia un mapa que pot ser útil per arribar-hi des del poble.
Vaig pagar més o menys 40 euros per la mitja pensió.