Dzierżążno Wielkie - Trzcianka (szlak żółty)

Photo ofDzierżążno Wielkie - Trzcianka (szlak żółty) Photo ofDzierżążno Wielkie - Trzcianka (szlak żółty) Photo ofDzierżążno Wielkie - Trzcianka (szlak żółty)

February 3, 2018
February 2018

near Dzierżążno Wielkie, Województwo wielkopolskie (Rzeczpospolita Polska)

Po raz drugi ruszamy szlakiem żółtym prowadzącym z Bydgoszczy do Ostroroga (268,8 km). W styczniu 2016 roku wędrowaliśmy na odcinku między Stobnem a Trzcianką. Dziewięć miesięcy później – w październiku – pokonaliśmy trasę o długości ok. 26 km – z Dzierżążna Wielkiego do Trzcianki.

Wycieczka prowadzi głównie przez obszary leśne, co nie znaczy, że jest nużąca. Ciekawe ukształtowanie terenu i kilka malowniczych jezior to bez wątpienia atuty trasy. Niestety szlak jest bardzo słabo oznakowany (kilkukilometrowe odcinki bez znaków oraz niezgodność szlaku w terenie z trasą prezentowaną na mapach), dlatego na potrzeby opisu wyznaczyliśmy propozycję trasy, którą ten odcinek można pokonać (być może jest ona nieco inna niż ta ustalona pierwotnie przez autorów oznakowania).

Więcej na stronie: http://www.polemlasem.org.pl/szlaki-turystyczne/dzierzazno-trzcianka