Combi van Benemole PR16 / LLE en 7 fontes PR 12 / LLE op 27 jan. 2024

Photo ofCombi van Benemole PR16 / LLE en 7 fontes PR 12 / LLE op 27 jan. 2024 Photo ofCombi van Benemole PR16 / LLE en 7 fontes PR 12 / LLE op 27 jan. 2024 Photo ofCombi van Benemole PR16 / LLE en 7 fontes PR 12 / LLE op 27 jan. 2024

January 27, 2024
January 2024

near Porto Nobre, Faro (Portugal)

De leuke wandeling is een combinatie van Combi Benemole PR16 / LLE en 7 fontes PR 12 / LLE.

Tijdsduur exclusief pauzes: 3 uur.
Tijden en tempo op Wikiloc kloppen niet!

Wij parkeerden op de parkeerplaats bij de M524, het begin van de PR16 / LLE. Je kunt de wandeling ook op andere plekken starten.

Je wandelt over wegen, paden en paadjes. Wij zijn even heen en weer over de steppingstones ofwel de pedestrain bridge gegaan om de waterval aan 2 kanten te bekijken. Je kunt er ook voor kiezen om maar 1 keer de steppingstones over te gaan. Zeker met hoger water is dit praktiser. Dan hoef je niet de rivier door te waden.

Er zitten korte stukjes klimmen en dalen in deze route. Ook wat ongelijke paden. Een aantal mooie vergezichten op de route.

Voor ons is het niet helemaal duidelijk of we alle fontes hebben gevonden. Aanvulling wordt op prijs gesteld.

Wij hebben geen horecagelegenheden en/of openbare toiletten gezien.

Wij vinden het leuk als je de wandeling voorziet van een beoordeling en/of als je wijzigingen en/of aanvullingen doorgeeft.

Mocht je vaker in onze "voetsporen" willen treden, kies er dan voor om ons te volgen!

Wij wensen je een fijne wandeling.