Castell de Pratdip, Puig de Güena y Ermita de Santa Marina desde Pratdip

Photo ofCastell de Pratdip, Puig de Güena y Ermita de Santa Marina desde Pratdip Photo ofCastell de Pratdip, Puig de Güena y Ermita de Santa Marina desde Pratdip Photo ofCastell de Pratdip, Puig de Güena y Ermita de Santa Marina desde Pratdip

June 4, 2024
June 2024

near Pratdip, Catalunya (España)

Ruta circular desde Pratdip pasando por:
- Castell de Pratdip (0.4 km)
- Puig de Güena (3.4 km)
- Font de la Duera (5.3 km)
- Ermita de Santa Marina (5.9 km)
- Coll de Prevell (8.4 km)
Sortim del carrer Nou, seguim per la Avda Catalunya, carrer Major carrer de las Muralles, continuem per carrer del Castell, carrer del Corxe, carrer 11 de Setembre, pasem per devant del Cementeri i prenem un sender a l'esquerra que ens porta anar uns metres per el barranc de Santa Marina, agafem un sender a l'esquerra que puija fins a una pista que seguim a la dreta fins arrivar a un encreuament a l' esquerra que ens dura fins el cim del Puig de Guena, desfem el cami fins el encreuament pasem per devant de las antenas, seguim per la pista fins la Ermita de Santa Marina, creuem la T 310 i el area de pic-nic i seguim per un sender que.mes endevant ens dura a la T 310 que seguim hasta que agafem un sender a la detra que ens porta al Barranc de Santa Marina que seguim i despres per un sender fins el coll de Prevell i despres tornem a la T310 i pocs metres despres, anem per el cami Vell de Santa Marina, entrem a Pratdip per el carrer de Santa Marina carrer de les Escoles i pel carrer Nou fins el punt final.
Al track es erroni amb el temps amb moviment que realment esta sobre les 2,30 h. I la velocitat mitga no arriva als 4 kms.h.