7,7 km Mousny (La Roche) Wandelen Waalse Ardennen

Photo of7,7 km Mousny (La Roche) Wandelen Waalse Ardennen Photo of7,7 km Mousny (La Roche) Wandelen Waalse Ardennen Photo of7,7 km Mousny (La Roche) Wandelen Waalse Ardennen

August 20, 2020
August 2020

near Rambouchy, Wallonia (Belgique)

Een mooie wandeling met een stuk langs en in de rivier. Je kan als je het veiliger vindt de auto parkeren in het dorpje. Aan WP 4 Rechts zijn we de rivier in gegaan. Je kan hier ook kiezen om links de weg te volgen. Je volgt gewoon het Blauwe rechthoekje en je komt aan WP 6 terug op onze route. Wij verkiezen meestal om in de rivier te wandelen.

1 en foto' s

2 links

3 Foto

4 rechts

5 door het water

Naast de poort wandelen, het mag.

Na de poort enkele meters verder het pad omhoog.

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar Aug 22, 2020

Mooie omgeving!!

Wa-as Aug 23, 2020

Jij hebt tocht steeds mooie wandelingen, ik ben echt wel een fan van je :)

walkerinwoods Aug 23, 2020

Bedankt voor het complimentje. Het valt mij op dat de laatste jaar heel veel nieuwe wikilockkers starten met mijn pagina. Ik probeer er zoveel mogelijk te koppelen zodat mensen welke langere afstanden doen deze dan kunnen doen. Ik zelf ben beperkt hierin. De filmpjes geven ook steeds een beeld van de wandeling. Bekijk jij ze voor je gaat kiezen? Ik zou dit graag eens willen weten. Alvast bedankt.
    Ivan en Woods.

Wa-as Aug 23, 2020

Dag Ivan, ik bekijk geregeld of foto's en ook je filmpjes. Zelf ben ik ook beperkt in afstanden afleggen. Het max. dat ik kan is 15 km met een buffer van 5km. De afstanden die vlotjes gaan in heuvel gebied of rotsgebieden is voor mij max 10 km.
    Meestal teken ik zelf mijn routes uit voor de garmin, tijdens de wandeling neem ik wel de route op met gsm.
    Groetjes Tanja, Zoë en Tidus (nu Tidus zal niet veel meer mee gaan wegens leeftijd en gewrichtsproblemen)

walkerinwoods Aug 24, 2020

De routes heb ik vroeger ook op garmin uitgetekend. Nu doe ik dit op google earth zodat ik ook mijn andere routes kan zien om eventueel aan te sluiten. Sinds vorig jaar is de samenwerking van Wikiloc en Google earth afgelopen en moet ik het doen met Wikiloc samen met google earth apart. Kruipt wel veel meer tijd in, maar dit hoort bij de hobby vind ik. In tijd wandel ik ongeveer één vijfde van de tijd, de rest is filmpje maken, route uitstippelen. Ondertussen heb ik ook jou filmpje gzien met de paarden in Schaffen. Vind ik ook geweldig.

Wa-as Aug 24, 2020

Ik heb ooit eens geprobeerd met Google earth, ik zal daarvoor te blond zijn, want het lukte mij niet.
    Met filmpjes maken en route uitstippelen vraagt meer tijd dan wandelen zelf en ik doe het dan enkel met foto's en mijne blog, daar kruipt ook bijna een dag in.

• L H 4 Sep 4, 2020

Leuke en mooie route

walkerinwoods Sep 4, 2020

Bedankt
    Ivan en Woods

• Photo of Bettina Vischschoonmaker
    Bettina Vischschoonmaker May 26, 2021

Lekkere wandeling! Laatste kolletje overgeslagen ;-)

walkerinwoods May 27, 2021

Mooi, fijn dat je er van genoten hebt
    Ivan en Woods

• Photo of Mads, Marie & Freggel
    Mads, Marie & Freggel Nov 7, 2023

Deze route is vooral aan te raden als het goed weer is. In het na jaar is de rivier veel te wild om in te gaan.

Nog is dit zoals velen van je routes echt de moeite waard!! We hebben zelf wat geklungeld omdat we zolang mogelijk de rivier wouden volgen. Waardoor we op een moment niet meer konden, en door het struikgewas moesten klimmen.

We kijken uit naar de rest van jou wandelingen!