Vic - Sta. Eulàlia - Coll de la Fontfreda - St. Bartomeu - Vic

Photo ofVic - Sta. Eulàlia - Coll de la Fontfreda - St. Bartomeu - Vic Photo ofVic - Sta. Eulàlia - Coll de la Fontfreda - St. Bartomeu - Vic Photo ofVic - Sta. Eulàlia - Coll de la Fontfreda - St. Bartomeu - Vic

March 14, 2021
March 2021

•   3.7 1 review

near Vic, Catalunya (España)

Bonica ruta per gravel.

Comencem pujant el coll de la Fonfreda, des de Vic. Es pot arrbar a Santa Eulàlia per carretera o per pistes, jo he fet un mixt.
De Santa Eulàlia agafem la carretera que va a Manresa, Poc després del coll trobem una pista, a ma dreta, el Cami d'Alboquers.

SEguim la pista avall, que és de bon rodar, fins una cruilla, on girarem a la dreta. A partir d'aquí és, gairebé sempre, seguir la pista principal fins la carretera de Prats.

Les pistes són molt boniques i el paisatge preciós, molta solitud.

Travessant la carretera de Prats, enfilo per la carretera cap a Sant Bartomeu, una carretera traqnuil·la amb més bicis que cotxes, en cap de setmana.

I de Sant Bartomeu avall capa Vic, el primer tram per carretera i després he volgut "descobrir" nous camins en terres de Gurb. Alguns de molt macos.

No té cap dificultad excepte alguna pendent,s obretot en descens, una mica pronunciada. Però tècnicament és assequible per tothom.

PictographRuins Altitude 2,106 ft

• Photo of jmax
    jmax Apr 10, 2021

Ruta bonica i molt solitària a partir de Fontfreda i fins a St. Bartomeu.