Gravel 02, Vic la Garriga Vic

March 6, 2021
February 2021

near Vic, Catalunya (España)

Ruta circular sortint de Vic, el primer tram de Vic al Brull sense gaires misteris, trams camí trams asfaltats. Un cop al Brull jo vaig triar pujar Collformic per carretera, hi ha l'opció de pujar per font pomereta, pels pantans de seva o també pel Brull.
Arribat a Collformic agafem el pla de la calma fins el desviament a l'esquerra per anar cap a Vallforners, el sui, etc..
Baixada fins Cànoves per pista, es fa llarga llarga, aquí tirarem de frens fort i provarem la força de les nostres mans.
De Cànoves a la Garriga per l'opció fàcil, carretera Samalús i aire.
De la Garriga sortim pujant per l'urbanització Tremolencs cap a Puiggraciós, s'enfila una mica però és puja bastant bé, potser les rampes més dures estan si principi, Puiggraciós cap a cingles de Bertí, centelles etc..
Tot pista i asfalt menys un trail força xulo (que l'hem fet de pujada)i algun corriol fàcil arribant a centelles, 100% ciclable amb gravel.