Torello + Vilanova de Sau + Torello

Photo ofTorello + Vilanova de Sau + Torello Photo ofTorello + Vilanova de Sau + Torello Photo ofTorello + Vilanova de Sau + Torello

October 31, 2021
October 2021

near Torelló, Catalunya (España)

Sortida en eBike per les contrades del Pantano de Sau.
Sortim de Torelló cap a Roda de Ter, on baixem fins a reu i seguim fins a Tavèrnoles.
Un cop arribem a Tavèrnoles, seguim el cami que ens porta cap al Parador de Sau. Aquest camí és molt maco, però no podrem arribar fins al Parador, ja que a partir de Fussimanya no és ciclable, i ens obliga a sortir cap a la carretera de Sau per anar a buscar una pista que ens portarà just a l'entrada de la pista que ens ha de portar a Vilanova de Sau. Aquesta pista és espectacular tot vorejant el Pantano, amb unes vistes esplèndides sobre el Parador , les aigües i raconades que fa l'embassament.
Un cop a Vilanova de Sau, anem a buscar la pista que ens porta fins just al encreuament dels Munts. Pujada forta que cal posar tots el sentits fins a dalt.
Un cop a dalt baixem cap a Folgueroles (Santuari de Mossèn Cinto), on podem reposar i agafar forces per acabar d'arribar per Roda de Ter fins a Torelló pel camí de Casa l'Hora.
Molt bona ruta, recomanada pels bikers que els agradi rutes llargues i distretes amb una mica de tot.
Disculpeu les fotos, ja que hem tingut un dia de pluja i boira que no ens a permès fer fotos de millor qualitat.
La ruta la classifico com a dificil pel fet de la llargada, si la ruta la feu amb BTT normal la ruta és més pesada, ja que son molts kilòmetres. Si la feu en e-bike BTT també es fa llarga, però no te la dificultat de les pujades que es fan totes prou be.