Sant Feliu de Pallarols - el Far - la Salut - Avencs de Roca Roja - Sant Esteve d'en Bas - carril bici fins a Sant Feliu

November 20, 2021
November 2021

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Aquesta boníssima 👍😁ruta es pot resumir amb 4 parts ben diferenciades:

Primera part:
pujada fins al Coll de Condreu per molts trams de corriol divertit, amb alguns trams de pedra exigents peró ciclables. (menys al inici en el km 3'7 hi ha 200 metres de corriol on he arrossegat la bici😔) ademés de 2 o 3 trams més curtets fins arribar al Coll.

Segona:
reseguim per corriol els voltants de la Cinglera del Far, té trams estrets aeris periĺlosos😓 i trams de pedra on de manera molt puntual toca baixar de la bici per poguer superar unas rocas.

Tercera:
un corriol boníssim i llarg👍que surt de la Salut fins a Coll d'Uria (uns 4 kms aprox.) per el mitg de la fageda🍁🍁, al principi molt lineal peró acaba reseguin un canal amb moltes corves revirades amb pedra. Per temas técnics NO hem seguit per un altre corriol amb diversos trams de roques un pèl més tècnics però 100% ciclable, que ens deixaba pràcticament abaix al carril bici i cap al poble de Sant Feliu.

Quarta:
A coll d'Uria hem continuat per carretera asfaltada fins a Sant Esteve d'en Bas agafan a continuació el carril bici fins a Sant Feliu, han sigut uns 12 kms més de la ruta prevista 😰.