Sant Andreu de Gurb

June 26, 2021
June 2021

near Torelló, Catalunya (España)

Sortida en ebike btt, per la plana de Vic, visitant Sant Andreu de Gurb.
Inici de la ruta a Torelló anant cap a La Gleva per el vora Ter. Seguim cap a Santa Cecilia.
Un cop trobem la carretera de Santa Cecilia, cal travessar-la per anar cap el Verdaguer. Seguim la pista fins arribar a Vespella.
Aqui Vespella iniciem la pista que ens portarà al punt més alt de la ruta. Cap posar atenció en un corriol que fa que tinguem que posar peu a terra i emprenya la bici un petit tram, i en un altra tram de la pista la forta pendent de pujada fa que hem de posar la màxima atenció.
Trobarem cartells indicadors en tota la ruta que ens orientaran, just a del trobem el cartell que indica el camí cap al Turó de la Creu de Gurb, però nosaltres no hi anem, seguim la nostra ruta cap a baix a Gurb.
Un cop a la plana, seguim la pista cap a la zona esportiva de Gurb i tot seguit fins a Sant Andreu de Gurb.
Aqui podem gaudir del lloc molt ben cuidat, i amb una edificació singular de l'esglesia.
Un cop vist, iniciem el camí de tornada passant per Santa Cecilia, Manlleu, i Masies de Voltregà.
Bona ruta per la plana, amb petita dificultat (corriol), però sense cap complicació pels bikers acostumats a fer sortides d'aquest tipus.