Pujar per Tràfec i baixar pel Golaró

May 5, 2024
May 2024

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Ruta des de Sant Feliu de Pallerols passant per:
- Moli Can Mates (1.4 km)
- Coll d'Uria (3.1 km)
- La Feixassa (5.1 km)
- La Salut
- Coll de Condreu (9.5 km)
- El Goleró (14.4 km)
- Sant Martí (19.9 km)
Volta curta de 30 km però divertida que comença pujant pel camí de Coll d'Uria i enfilant pel camí de Tràfec, té trams tècnics i amb forta pendent però és 100% ciclable. Vaig fins La Salut pel camí de la Feixassa i cap a Coll de Condreu, baixo per l'Hom i agafo el camí del Goleró, és un camí espectacular però alguns punts no els faig a sobre la bici. La meva tècnica trialera no és suficient per fer els girs tant tancats del primer tram de baixada. Un cop superat aquest primer tram, gas i avall fins que trobem una tanca que barra el camí. El propietari de la Triola ha tancat el camí original i l'ha desviat, amb pocs miraments, perquè no passi per la casa que trobarem uns metres més endavant. Em sembla bé que els propietaris decideixin, pels seus interessos, desviar camins, però aquestes modificacions han de ser acceptables. La que avui en ocupa no és acceptable, els propietaris o estadants de La Triola haurien de buscar una solució millor, no n'hi ha prou de marcar amb pintura un traçat pel mig del bosc, pedres i marges sense adequar un camí amb uns mínims de condicions, cal una mica més de dedicació.
A partir d'aquí tots pistes i cap a casa.