Moixent-Fuente Las Arenas-Moixent V2. 09-ABR-2022

Photo ofMoixent-Fuente Las Arenas-Moixent V2. 09-ABR-2022 Photo ofMoixent-Fuente Las Arenas-Moixent V2. 09-ABR-2022 Photo ofMoixent-Fuente Las Arenas-Moixent V2. 09-ABR-2022

April 11, 2022
April 2022

near Mogente, Valencia (España)

Ruta: Moixent-Garriller-Fuente Las Arenas-Teularet-Barranc Fos 09-ABR-22-

V. mitja: 14.5 km/h
Temps total: 06:41:23
Temps en moviment : 03:41:57
Temps parat: 02:59:26 (parada a dinar en Fuente Las Arenas)

Recorregut:
Mateixa ruta que la realitzada el dia 12 de febrer, pero amb una bona grupeta. S’ha modificat un bon tram del recorregut pasant ara per un camí empedrat molt xulo i també pasant la casa del Xortal agarrem una senda que Baixa al camí de Vallmelos. A partir d’aci se continua per pista fins a les Cases de Requena i per darrere del camping fins “Fuente Las Arenas”:

Agafem l’eixida de Moixent direcció cap Albacete. Entrem en la via de servei de l’autopista i als poc metres agafem un camí a la nostra dreta que ens portarà a la pujada més llarga del dia, per una pista en molt bones condicions, fins arribar als 745 m. A partir d’açí fem un tros curtet de baixada fins arribar al barranc del Canyaret on comença de nou la pujada, però esta vegada el camí està en més roïnes condicions, mes pedregós i ple de reguers i amb prou més de pendent que el inicial. Es desviem per una senda per el mateix costat del barranc amb molta precaucio. Aquesta senda ens porta a la Casa del Chortal, als pocs metres ens desviem per una espectacular senda que ens porta al camí de Vallmelos, ja per pista i en continua baixada fins el Camping Los carasoles y l’area Fuentes de las Arenas, lloc on parem a fer un tentenpie. Despres de la paradeta a menjar seguim per la senda que transcorre per l’Umbria de Blay fins “Navalon de Arriba”, per la CV-593 i avans d’arribar a Navalon de Abajo ens desviem per la dreta fent una pujada fins “El Campanaral” , baixem per la pista fins el barranc i comencem la pujada fins El Teularet. Eixim del Teularet i prenem la pista que eix a l'esquerra, després d'una petita pujada ens tornem a desviar per l'esquerra per desviar pel camí "Casa del Racó" que ens porta al començament del "Barranc de La Fos" on el recorrem per una espectacular senda i camí fins a arribar a Moixent.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Camí de la Costa Del Garraiet

08-Camí Del Barranc de la Fos

• Photo of 40plataformasband
    40plataformasband Apr 11, 2022

Fantástica ruta y reunión de viejos compañeros de andanzas beteteras. Tot un disfrutar. Esperamos repetir.

• Photo of rutadura
    rutadura Apr 21, 2022

Hola Viçent, ¿que tal es troba la senda de l'ombria i la del Barranc Fos?

• Photo of Vicent Máñez
    Vicent Máñez Apr 21, 2022

Hola Pepe. La senda de l'ombria esta amb molt de pi en terra. I el barranc fos la senda ara degut a les plujes es un riu la major part d'ella.

• Photo of rutadura
    rutadura Apr 21, 2022

Gràcies Vicent, ja són molts anys sense netejar-la, la del Barranc és normal..... així i tot la ruta és una passada.