Llançà - Valleta - Coll del Mosquit - Sant Pere de Rodes - Coll del Perer - Llançà

December 3, 2022
December 2022

near Llançà, Catalunya (España)

Ruta molt divertida sobretot si t'agrada baixar.
Sortint de Llançà agafem la Riera de Madres, pugem fins al dipòsit d'aigua i baixem pel tallafocs que ens deixa a Valleta. Després deixem el camí que ens porta a Sant Silvestre per agafar un corriol a mà esquerra (aquest tall hi ha una zona que hem hagut de fer a peu, ja que s'enfila molt) Un cop a dalt baixem fins a la carretera,la qual hem de travessar per agafar una pista que ens durà fins la carretera que puja a Sant Pere de Rodes, l'agafem un tallet, però de seguit la deixem i girem a mà esquerra per un corriol. Seguim pujant fins arribar a Más Ventòs, allà seguim per la pista fins un dels miradors més espectaculars de l'Empordà i baixem al Coll del Mosquit seguint pel corriol que puja al Castell de Sant Salvador de Verdera fins arribar al monestir de Sant Pere de Rodes.
Ara sols tornar a baixar fins a Llançà, primer un tall de pista seguir d'un descents molt xulo fins a la Rivera d'en Prim. (Ull al primer tall hi ha alguna zona complicada que és millor baixar de la bicicleta)