Photo ofLa Feixassa - Sobremont - Turó de les Bruixes, 3 corriols de baixada per Sant Feliu de Pallarols. Photo ofLa Feixassa - Sobremont - Turó de les Bruixes, 3 corriols de baixada per Sant Feliu de Pallarols. Photo ofLa Feixassa - Sobremont - Turó de les Bruixes, 3 corriols de baixada per Sant Feliu de Pallarols.

December 23, 2021
December 2021

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Sortida curta amb kms peró realment divertida, he acabat amb un bon sonriure😀 de orella a orella.

3 baixades ben diferents entre elles:

-La Feixassa, corriol dins d'una fageda 🍁 humida espectacular amb revolts tancats amb un tram de pujada on es té que empényer la bici uns metres.

-Sobremont, corriol de sotabosc 🌿 estret i ràpid i amb algún tram de graons un xic técnic.

-Turó de les bruixes, corriol àrid 🪨 amb graons de pedra i lloses que es deixen fer.

Nota: La pujada fins a la carretera asfaltada que porta a la Ermita de la Salut no es fàcil, bona part es un camí amb forças pedras i graons petits amb algún rampot pel mitg que fà la pedalada difícil de mantenirla a varis punts peró tota ciclable.