GIRONA - EL PIRULI - EL POLVORI - BICENTURY - EL CELRE - SANT MIQUEL

May 7, 2022
May 2022

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Ruta circular feta sense seguir cap traça, per tant amb alguns punts alguna vegada una mica complicats.
Despres del Bicentury en el Km. 11,30 es va acabar la pista, veien que estaba a prop de la Ctra. dels Angels vaig continuar per un corriol en pujada.
Despres de la casa de Can Soldat vaig agafar una pista amb pujada amb un desnivell força important.

PictographPanorama Altitude 577 ft

EL PIRULI

Bones vistes al mateix costat.

EL POLVORI

PictographRiver Altitude 514 ft

EL CELRE

En aquest punt buscaba un corriol que no vaig trobar, vaig continuar per la pista direccio Montnegre per despres tornar baixa cap El Celre. Al final de la pista vaig trobar un corriol 100% ciclable que hem va tornar portar al rierol.

PictographRiver Altitude 538 ft

FINAL CORRIOL

Ens trobem en El Celre una altre vegada i amb la pista que ve de can Mascort, i el corriol que trobem a la nostra esquerra en el Km. 13,40 que posa direccio Sant Miquel i Els Angels.