Coll de Tres Pics, Coll de la Marrana i Refugi d'Ulldeter des de Setcases

Photo ofColl de Tres Pics, Coll de la Marrana i Refugi d'Ulldeter des de Setcases Photo ofColl de Tres Pics, Coll de la Marrana i Refugi d'Ulldeter des de Setcases Photo ofColl de Tres Pics, Coll de la Marrana i Refugi d'Ulldeter des de Setcases

Experts only
October 4, 2023
October 2023

near Setcases, Catalunya (España)

Ruta circular des de Setcases passant per:
- Font de Sant Julià (8.8 km)
- Mirador de la Creu de Fusta (10.9 km)
- Collet de la Gralla (15.4 km)
- Collada de Fontlletera (17.1 km)
- Font Lletera (18.4 km)
- Coll de Tres Pics (19.3 km)
- Coll de la Marrana (25.4 km)
- Refugi d'Ulldeter (27.0 km)
- Refugi de Pescadors (36.1 km)
be la ruta d´avui ha estat molt exigent, anem per passos, surto de setcasas en direccio vilallonga de ter, per agafar la carretra que ens puja als dos treguras, i d´aqui per pista fins els tres pics,fins aqui tot molt be, per pista, lúltim troç mes exigent pero be.
Començo els descens cap al refugi de fontlletera i aqui ja es comença a entreveure el que m´espera, el primer tram be, pero a mesura que anem baixant la cosa es va complicant, pero baja arribo a baix praticament tot a sobre la bici, pero ara m´esperen 5 qm. que poc troç aconsegueixo fer sobre la bici, ara a peu,ara en bici i l´ultim troç que ens puja al coll de la marrana com s´enfila, empenyent i reposant buffff.
finalment aconsegueixo arribar al coll de la marrana, menys mal, a partir d´aqui ja tot es descens, pero com que no m´habia complicat prou el mati decideixo no seguir el track de la biker Moltse T. i en lloc de baixar per pistes dicideixo passar pel cami del refugi, fins aquest aconsegueixo fer-ho sobre la bici amb dificultats, pero del refugi al parquing tornem-hi ara a sobre la bici, ara a peu....si em voleu creure si la feu baixeu per pistes.