Rupit des de St Feliu de Pallerols

January 14, 2024
January 2024

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Ruta des de Sant Feliu de Pallerols passant per:
- La Casanova (1.7 km)
- El Grèvol (3.8 km)
- Carboners (4.7 km)
- Coll de Condreu (7.3 km)
- Salt de Sallent (14.3 km)
- Rupit
- Pruit (21.9 km)
- Collet de Pixanúvies (24.5 km)
- Coll d'Uria (28.3 km)
- Pont de Ferro (30.8 km)
Com que a la colla n'hi ha alguns que van amb bicis atmosfèriques, hem enfilat pel bosc del Sesquer perqué és la manera mes suau de guanyar alçada per pujar a Collsacabra. A parir de Coll de Condreu, pla i avall fins al salt de Sallent. L'absència d'aigua de la riera dona fe de com arriba a ser de greu la sequera que estem vivint, ni tant sols ens aturem al mirador perquè carda pena. Pugem per la carretera asfaltada fins a Rupit. Fem un cafè amb un tall generós de coca que ha pagat en Joan Bosch titola, així és com es fa dir al Wiki, i tirem cap a Pruit. Corriolagem fins el restaurant del Coll i baixem pels espectaculars camins de Tràfec i la Guilla.
Amb el nou xerrac elèctric que m'han portat els reis, hem tallat arbres atrevessats al camí, però n'hem deixat alguns, així altres motivats voluntaris interessats en la conservació de camins, poden desenvolupar la seva destresa en tasques forestals, tot i que moltes vegades, l'objectiu principal de l'activitat, és fer-se la foto per penjar-la a les xxss, però això no ho criticaré pas, que tothom cardi lo que vulgui.
Al anar a ritme de les atmosfèriques, als elèctrics ens ha sobrat mitja bateria.