24-12-2022 Olot- Sta. Pau-La Fageda-Olot

Photo of24-12-2022 Olot- Sta. Pau-La Fageda-Olot Photo of24-12-2022 Olot- Sta. Pau-La Fageda-Olot Photo of24-12-2022 Olot- Sta. Pau-La Fageda-Olot

December 24, 2022
December 2022

near Olot, Catalunya (España)

Aquesta ha estat una de les rutes més emocionants que hem fet darrerament amb Ebike. Molta trialera ciclable, amb algun petit tram d’empenyer, això sí!. Pocs trams d’asfalt. Corriols impagables per dins les fagedes, no només la famosa d’en Jordà!, calma absoluta al tram de la Font Faja, les fagedes emanen bones vibracions, són terapèutiques!!!.
Hem seguit el track 15346035 de jmirri, ell l’ha classificat de difícil, anava amb mtb, per nosaltres amb Ebike es pot considerar de moderat. Nosaltres hem fet una gatada al km 23 de la nostra ruta, xerrant ens hem saltat la sortida de la pista que a la dreta et porta a un corriol de molt bon fer, i hem pujat fins a la casa de la Fabrega, no cal fer aquest tram, no té cap interès.
Salut i per molts anys de bones rutes!!!!

La Font de la Mare de Déu de Font Faja

Sant Abdó i Sant Senen ( Puigsacreu)