YOL-002 SİLYON

March 5, 2017
March 2017

near Bahçelievler, Antalya (Türkiye)

Ad: Yol -2

İrtifa kaybı: -545 m

Yükselme süresi: 01:16

Alçalma süresi: 00:45

Dünkü yorucu tekne ve deniz macerasından sonra ancak öğle saatlerinde çıkabildiğim bisiklet turuna, orta mesafede bir rota planlayarak hareket ediyorum. Güzel bir pazar gününde Antalya Falezlerine paralel bir rotada zaman zaman eşsiz deniz manzarası eşliğinde şehirden ve trafikten uzaklaşıyorum. Expo yolu ile yapılan Aksu Çayı üzerinde ki köprü aracılığıyla artık Lara Turizm Yolunu kullanarak Belek tarafına geçebilmek mümkün olmuştur. Oteller bölgesinden önce iki taraflı sarmalayan orman, oteller bölgesinde ki Golf Sahaları ile devam ediyor. Kadriye Kavşağından sola dönerek Kadriye yönünde ilerliyor ve Silyon Antik Kentine doğru direk devam ediyorum. Antalya – Serik ana yolunu geçtikten sonra yeni yapılmış asfalt yol ile devam ediyorum. Baharın habercisi açan çiçeklerle birlikte yeşillerin sarmaladığı muhteşem bir ortamda ilerliyorum. Silyon Antik Kentini daha önce ki Ant-051. rotamızda gezdiğim için çok durmuyor ve dönüş yoluna geçiyorum. Gebiz yoluna çıkarak Antalya istikametine devam ediyorum. Gebiz yolunda karşıdan esen rüzgarla oldukça zorlanıyorum ama neyse ki Antalya yönüne döndükten sonra yandan esmeye devam ederek tur sonuna kadar sürüyor.

SDS Bisiklet

rotabu Mar 6, 2017

Güzel bir rota.

• rotaci Mar 6, 2017

Tamamı asfalt parkur olmasına rağmen köylerden geçen güzel bir parkur.

• likya Mar 6, 2017

3-4 saatlik antrenman amaçlı güzel bir rota.

• cycleroute3 Mar 6, 2017

Antalya'dan başlayarak yapılabilecek trafikten uzak iyi bir bisiklet yolu.

• bisikletrotalari2 Mar 6, 2017

Alternatif arayan yol bisikletçileri için.

• rotaci Mar 8, 2017

takip.

• Enduro Manyakları Apr 1, 2021

Eline sağlık

• Ramazan Demir 2 Jan 28, 2022

Yıllık ücreti olan bir uygulama bu . Eğer ücreti verirsek geçtiğimiz yolların ne kadar eğimli ve kaç metre/km kaldığını aynı anda GPS ekranı üzerinde görüyor muyuz? Birde hızımızı gösteren bir özelliği var mı ?