Photo ofPorts Andorra : Escaldes - Canillo - COLL D'ORDINO - Ordino - PORT DE CABÚS - Massana - COLL DE BEIXALÍS - Escaldes Photo ofPorts Andorra : Escaldes - Canillo - COLL D'ORDINO - Ordino - PORT DE CABÚS - Massana - COLL DE BEIXALÍS - Escaldes Photo ofPorts Andorra : Escaldes - Canillo - COLL D'ORDINO - Ordino - PORT DE CABÚS - Massana - COLL DE BEIXALÍS - Escaldes

June 25, 2021
June 2021

near Engordany, Escaldes-Engordany (Andorra)

Uff! com cansa això!
A Andorra no hi ha res pla ... o pujes o baixes!

Surto d’Escaldes per anar cap a Canillo en pujada suau, tot i alguna rampa dreta pel mig.
Pujada cap el Coll d’Ordino que es fa força bé i les vistes son molt xules!
Baixada a sac cap a Ordino, parant al revolt de la font a omplir el bidonet.
Segueixo baixant fins la Massana i començo a pujar, suau fins Erts.
Trenco a l’esquerra cap el Port de Cabús. 15 km de pujada constant ... Uff!
Al baixar, m’apropo fins l’estació d’esquí de Pal.
Baixada a sac fins la Massana, on torno en direcció Ordino en pujada suau fins agafar el trencall de l’Aldosa.
Ara torna a trempar fins la Collada de Beixalís .. hi ha una font un quilòmetre abans d’arribar al cim.
Baixada amb revolts força tancats fins Encamp.
Finalment baixada suau fins Escaldes.