Photo ofPorts Andorra : Andorra la Vella - CORTALS - COLL D'ORDINO - ARCALÍS - Sorteny - Andorra la Vella Photo ofPorts Andorra : Andorra la Vella - CORTALS - COLL D'ORDINO - ARCALÍS - Sorteny - Andorra la Vella Photo ofPorts Andorra : Andorra la Vella - CORTALS - COLL D'ORDINO - ARCALÍS - Sorteny - Andorra la Vella

Very difficult
August 2, 2018
August 2018

near Engordany, Escaldes-Engordany (Andorra)

Arghhh! Quina calda!!
Surto d’Andorra la Vella cap a Encamp ... ufff! Això va pujant i encara no ha començat el show!
A la rotonda del telefèric, agafo el trencall cap els Cortals i ... zasca! Rampes del 10% durant 4 quilòmetres. Després continua pujant, però no tant heavy.
Foto i mitja volta. Tot i el sol que fa, em poso el paravent dons baixant fa fresqueta.
Aprofito a omplir el bidonet a la font d’una àrea recreativa.
Torno a Encamp i enfilo cap a Canillo, tot pujant més suaument ... tot i així, puja!
A Canillo trenco a l’esquella cap el Coll d’Ordino, amb pujada moderada vora el 7%. Més a munt suavitza una mica.
Comença a fer molta calda i les cames comencen a notar el desnivell.
Tot baixant cap Ordino torno a omplir el bidonet a la Font Verda ... quina calda que fa avui!!
A Ordino enfilo direcció a Arcalís. Fins el Serrat es força suau, tot i les cames es van queixant.
A partir del Serrat es comença a enfilar de valent ... Ufff! Rampes del 12% per creuar el poble.
Continua moderant el pendent (6-7%) però ara ja es fa durillo.
Al pont de Castellar desanima veure el túnel allà dalt i molt més amunt l’anell de ferro ... ufff! Si que queda pujada encara!
Com puc, acabo d’arribar fins el telecadira de Creussans.
Ràpida baixada, que la trenco per pujar fins el pàrquing de Sorteny ... ja que soc aquí aprofito a pujar tot!
Finalment, ràpida baixada fins Andorra la Vella.