Paret de Montjuïc

50 minutes
July 24, 2019
July 2019

near Girona, Catalunya (España)

Pujada feta am bicicleta
Ja de començaments ens rep un 13%, després baixa i el pendent va ballant, però continua sent pendent que arriba al 14%. Quan passem sota el col.legi , es perd el GPS . Fort pendent.És compartit amb cotxes i no avancen als revolts. En 1,2 qm pugen de 67m a 157 m. és aquí on anem cap a la dereta, Ronda Fort Roig, a l' esquerra tenim el castell i ja quasi cap cotxe. Després el carrer de Montjovi I el carrer de Bellpuig, descans, al final del carrer en lloc de continuar pel Camp d'Or i camí de Campdorà.girem a la dereta i esquerra.amunt pugem a la Torre de Sant Daniel 221 m, punt mes alt. 2,5 qm des d'abaix.
Tornem per carrer de la Torre, fruint de les vistes de la Vall. Sortim ala Ronda Ferran Puig i podem desfer camí.
Jo he baixat per Berenguer de Palou, és sense sortida per això he fet un tros de camí passant per la Torre de Suchet. Veure la foto tram d'enllaç en groc. He baixat després per la pujada de la Torrassa, Allò es encimentat i no paga la pena