Photo ofMont-Louis - Matemale - Puyvalador - Col de Paihères - Mijanés - Querigut - Les Angles - Mont-Louis. 10-2021 Photo ofMont-Louis - Matemale - Puyvalador - Col de Paihères - Mijanés - Querigut - Les Angles - Mont-Louis. 10-2021 Photo ofMont-Louis - Matemale - Puyvalador - Col de Paihères - Mijanés - Querigut - Les Angles - Mont-Louis. 10-2021

October 9, 2021
October 2021

near Mont-Louis, Occitanie (France)

Exigent ruta feta amb bicicleta de carretera de 98 km, 2.327 metres de desnivell +. Temps en moviment 5 hores i 04 minuts.
Sortim des de Mont-Louis en direcció a La Llagonne, voregem el Lac de Matemale , seguim per Matemale, Formigueres, Puyvalador, La Forge ( iniciem una llarga baixada fins al trencant de la carretera D 16 ). Girem a l’esquerra per començar des de el km, 0 el gran Col de Paihères passant per Rouze i Mijanés. Un port de gran duresa i a l’hora gran bellesa que ens fa gaudir al màxim . Desfem el camí fins al poble de Mijanés per girar a la dreta en direcció a Querigut, Formigueres i Les Angles per arribar finalment al lloc de sortida.