Girona a SQGAT

104 mi
October 4, 2017
October 2017

near Girona, Catalunya (España)

Ruta buscant carreteres amb menys trànsit, en alguns trams es podria escurçar sacrificant una mica aquesta opció però el tram entre Sant Miquel de Balanyà i Hostalets (d'idem) es un camí rural totalment asfaltat que, a més, ens estalvia volta. De St. Feliu de Codines es pot anar per Caldes i Sentmenat mes directe fins a Sabadell. El pas per Sant Miquel del Fai es optatiu, la diferència si es passa més aprop de Sant Quirze de Safaja es minima, es millor carretera (desnivells repartits de diferent manera però suma total igual el detall es veu a la 'foto' adjuntada') pero per Sant Miquel del Fai les vistes 'turístiques' son molt més originals. De Girona a Anglès es obvi que hi ha la N-141i es mes directa, des de Girona a Bonmatí per la ruta directa son 15km i per la triada surten 31 (el doble del tram - o sia una mica mes del 100%- però nomes serà un 10% mes del total). En arribar a Sabadell es demostra que les comunicacions en bicicleta per l'àrea metropolitana son nules i ens hem de convertir en lluitadors contra l'imposible (passar dignament) o agafar els trens de rodalies.

Cycling 10/3/17 9:03 am

De St. Gregori a Constantí...