Photo ofEMPORDANET (Gi.-Els Àngels-Millàs-Foixà-Parlavà-Serra Daró-Gualta-Fontanilles-Peratallada-La Bisbal-Sta.Pellaia-Cassà-Girona) Photo ofEMPORDANET (Gi.-Els Àngels-Millàs-Foixà-Parlavà-Serra Daró-Gualta-Fontanilles-Peratallada-La Bisbal-Sta.Pellaia-Cassà-Girona) Photo ofEMPORDANET (Gi.-Els Àngels-Millàs-Foixà-Parlavà-Serra Daró-Gualta-Fontanilles-Peratallada-La Bisbal-Sta.Pellaia-Cassà-Girona)

November 2, 2019
November 2019

near Girona, Catalunya (España)

Ruta circular amb sortida i arribada de Girona amb dues úniques pujades : la dels Àngels i Santa Pellaia. La resta totalment planera.

Girona - Els Àngels - Madremanya - Millàs - Púbol - Foixà - Parlavà - Fonolleres - Serra de Daró - Gualta - Fontanilles - Palau Sator - Peratallada - Sta. Susanna - Vullpellac - La Bisbal - Cruïlles - S.Sadurní Heura - Sta. Pellaia - Cassà - Llambilles - Fornells - Girona.

95-3'55-24,0 (02.11.2019 J)
97-3'46-25,7 (03.09.2020 X - La fem al revés)

• Photo of Susana .
    Susana . Jan 1, 2021

Espectacular ruta, preciosa i molt ben marcada.
    @pacumar, moltes gràcies per compartir-la. Es, fins ara, la ruta en bici de carretera mes bonica que he fet.