Wikiloc will stop soon for maintenance

Photo ofCAPSACOSTA I SANTIGOSA (Girona-Mieres-Olot-Capsacosta-Sant Joan Abadesses-Santigosa-Vall d'en Bas-Encies-Girona) Photo ofCAPSACOSTA I SANTIGOSA (Girona-Mieres-Olot-Capsacosta-Sant Joan Abadesses-Santigosa-Vall d'en Bas-Encies-Girona) Photo ofCAPSACOSTA I SANTIGOSA (Girona-Mieres-Olot-Capsacosta-Sant Joan Abadesses-Santigosa-Vall d'en Bas-Encies-Girona)

September 5, 2020
September 2020

near Girona, Catalunya (España)

El Coll de CAPSACOSTA, entre Garrotxa i Ripollès es una pujada suau, sense rampes dures, molt conegut per ser el primer port de la marxa “Terra de Remences”. El seu atractiu apart del paisatgístic es L’ESCÀS TRAFIC que hi circula, doncs els vehicles utilitzen els túnels de Collabós.
La tornada per el de SANTIGOSA també té les mateixes característiques, suau i no gaire transitat.

Faig esment a dos trams no gaire coneguts:
- A la localitat de Llocalou, deixem la N-260 i per una carretereta amb un ferm acceptable, circulem uns 5km. per anar a sortir altre cop a la N-260 a l’alçada del punt quilomètric 91.
- A la baixada del Coll de Coubet cap a Olot, just al punt quilomètric 90 de la N-260a agafem un desvio que ens porta cap a Riudaura, evitant així l’entrada a Olot. Després per la carretera de la Parcelaria cap a la Vall d’en Bas.