Via verda del Carrilet II (Girona - Sant Feliu de Guíxols)

Photo ofVia verda del Carrilet II (Girona - Sant Feliu de Guíxols) Photo ofVia verda del Carrilet II (Girona - Sant Feliu de Guíxols) Photo ofVia verda del Carrilet II (Girona - Sant Feliu de Guíxols)

August 11, 2022
August 2022

•   3.7 2 Reviews

near Girona, Catalunya (España)

El Carrilet II té un recorregut de 42 km.
El track d'aquesta ruta s'inicia a l'estació de Girona i arriba fins a l'edifici del Tinglado al port de Sant Feliu de Guíxols.

*(actualització 2022) S'ha carregat de nou la ruta, ja que s'ha modificat el traçat del carrilet en el seu pas per Cassà de la Selva.

• GT Motoexcursió Grup Sep 28, 2022

Una via verda correcte trobo estrany que les estacions que vas trobant a cada Poble per on passa no hi hagi bar/restaurants si no que són oficines de turisme que potser no és la ubicació adient.

• Photo of pakito_sr
    pakito_sr Oct 18, 2022

Ruta muy perdedora. Recomiendo seguir el track constantemente especialmente en Cassa y Llagostera. En Castell dAro lo normal es acabar en la Autovia. La ruta tiene multitud de carteles pero carece de señales o hitos de seguimiento que marquen la via verde., yo he hecho por lo menos 10 km mas de la cuenta. En las zonas agricolas lo mismo, parar en cada cartel o cruce y comprobar el track!