SUD-EST ASIÀTIC (16) Tathom-Thasi

June 28, 2013
November 2011

near Ban Latkhoay, Xiangkhoang (Laotia)

30 kms i 150 metres de desnivell positiu. Curta i fàcil etapa condicionada pel fet que el dia anterior m'havia deixat el carregador i la bateria de recanvi del gps a Muang Khun, on havíem passat la nit. Me'n vaig adonar la nit anterior i vam aconseguir fer-nos entendre amb els de la rústica pensió de Thasi, on ens allotjàvem, tot i que ells només parlaven laosià. Vam haver d'esperar fins al migdia quan passava l'únic bus del dia que venia de Muang Khun. La questió és que vam tenir sort i ho vam recuperar, encara que això va suposar començar molt tard a pedalar.
La etapa davalla suaument per la vall del riu Xan. Hi ha trams de pista que estan en obres tot i que això no suposa cap impediment per pedalar, ja que pràcticament no hi ha ningú treballant-hi. Hi ha alguns ponts a mig construir, però de moment s'ha de passar el riu per passarel·les o en piragua. Durant el trajecte anirem creuant petits poblats rurals on trobarem petites botigues on comprar aigua i menjar un plat de fideus. És curiós d'observar les cases tradicionals que ens anirem trobant, doncs tot i seguir un mateix patró bàsic, empren diferents materials constructius en cada poblat.
Passem la nit al petit poble de Thasi, en una pensió molt bàsica i bastant deixada, però és l'única que hi ha.
Més informació a http://biciaventurestailandialaoscambodja.blogspot.com.es/

PictographPanorama Altitude -32,805 ft

Vivendes tradicionals laosianes

PictographPanorama Altitude 731 ft

PictographPanorama Altitude 705 ft

Laos rural

• Pirene Nov 17, 2018

Pedalar per aquestes regions laosianes tant autèntiques i poc turístiques és una experiència molt enriquidora- Salut!!